مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی خواستار تشییع جانباختگان هواپیمای اوکراینی شدند.

پایگاه خبری جماران، مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی خواستار تشییع جانباختگان هواپیمای اوکراینی شدند. این مجمع در نامه ای به رئیس جمهور پیشنهاد داده است که این مراسم از دانشگاه تهران تا میدان آزادی برگزار شود.  در نامه مجمع نمایندگان ادوار مجلس آمده است:

‍ ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب اقای روحانی

بادرود

فاجعه جانسوز ساقط شدن هواپیمای اوکراینی که منجر به خسارات جبران ناپذیری برای  کشور گردید و شوربختانه به دلیل پنهان کاری سازمان یافته و دادن اطلاعات نادرست اسباب جریحه دار شدن بیشتر افکار همگانی شده است. در این فاجعه بزرگ ملی به دلیل پخش اخبار نادرست توسط رسانه های داخلی وسخنگویان رسمی؛ رسانه های خارجی میدان دار اطلاع رسانی شدند و متاسفانه از این بابت نیز خسارات جبران ناپذیر دیگری به کشور وارد شده است. امید این است از این پس نیز با خبرهای نادرست و جهت دار اسباب آسیب بیشتری به اعتماد عمومی فراهم نشود. به دلیل دسترسی مردم به رسانه های آزاد قدرت تفکیک خبرهای نادرست از درست برای همگان فراهم است و هرگونه تلاش برای بیان نادرست خبر ها برای مردم قابل قبول نخواهد بود .

مجمع نمایندگان ادوار مجلس همراه با سایر اقشار جامعه؛ سوگوار ازدست دادن عزیزان و فرهیختگانی است که هر یک با هزاران آرزو و امید در پروازی ناتمام در آتشی سوختند که خود در برافروختن آن هیج سهمی نداشتند.

مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی بدینوسیله در خواست می نماید که ارکان حاکمیت و دولت با تعطیل رسمی و اعلان یک روز  به عنوان عزای عمومی  برنامه بزرگداشت و تشییع  شهیدان پرواز ناتمام را در اولین فرصت تعیین نموده  تا امکان مراسمی شایسته با مشارکت اقشار مختلف مردم  فراهم گردد. پیشنهاد می شود که این مراسم از دانشگاه تهران تا میدان آزادی برگزار شود.

مراسم تشییع و بزرگداشت با شکوه و مشارکت مردم سبب کاهش رنج ونگرانی خانواده ها و مردم ایران خواهد شد. 

با سپاس مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
11 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.