کریم ذوالفقاری روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: سی و سومین جشنواره معرفی نمونه های ملی بخش کشاورزی با حضور رئیس جمهور امروز (سه شنبه) در سالن اجلاس سران برگزار و استان تهران در این جشنواره از حیث تعداد نمونه های ملی در رتبه دوم کشور قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ارج نهادن به تلاش کشاورزان و  ارتقای جایگاه آنها موجب ترغیب و خشنودی این قشر زحمتکش می شود افزود: در این جشنواره از ۹ کشاورز استان تهران در شاخص های زراعی، باغی، دام و طیور، صنایع کشاورزی، مکانیزاسیون، ترویج و تشکل ها تجلیل شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به اینکه ضرورت دارد جامعه با چهره زحمتکشان بخش کشاورزی بهتر آشنا شوند و از توانمندی و فعالیت بخش کشاورزی آگاه شوند گفت: انتخاب ۱۶۶ نمونه بخش کشاورزی در کشور بدلیل اثرگذاری بالای این افراد و تولید کمی و کیفی بوده است.

به گفته وی، کوروش سپه ور گاودار نمونه صنعتی از شهرستان قدس، ابوالفضل ایرانشاهی تولید کننده نمونه محصولات گلخانه ای از شهرستان پاکدشت، بهروز رضایی پرورش دهنده شترمرغ از شهرستان ورامین، بهمن فیلم پرورش دهنده ماهیان سردآبی از شهرستان فیروزکوه، صمد ابراهیمی تولید کننده نمونه سیب درختی از شهرستان دماوند و همچنین علی سطانی زنبوردار نمونه از شهرستان تهران، محمود حضرتی تولید کننده نمونه سبزی و صیفی نشایی از شهرستان ملارد، نیما سیاح پرورش دهنده نمونه بز شیری از فیروزکوه و یدالله کشاورز از اتحادیه سازمان تعاون روستایی استان از نمونه های بخش کشاورزی در استان تهران بودند.

سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه‌های ملی بخش کشاورزی امروز - سه شنبه با حضور «حسن روحانی» رییس جمهوری و  سرپرست ، معاونین ، مدیران و کارشناسان و محققان بخش کشاورزی و کشاورزان و تولیدکنندگان نمونه و پیشرو در اجلاس سران تهران برگزار شد.

در این مراسم از ۱۶۶ کشاورز نمونه و پیشرو تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.