گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

رئیس جمعیت اهل بیت(ع) مسکو: دشمنی بین مسلمانان به دیکتاتورهای دنیا فرصت باجگیری می دهد

اگر مسلمانان تعصب خویش را کنار بگذارند چه سنی چه شیعه، از حق دفاع کنند، ان شاالله هرچیزی سرجای خودش قرار می گیرد. اما دشمنی بین ما مسلمانان به دیکتارتورهای دنیا فرصت باجگیری می دهد و باعث قدرتمندی آنها می شود.

رئیس جمعیت اهل بیت(ع) مسکو با اشاره به دخالت های آمریکا در سراسر جهان، گفت: حضور شخصیتی مثل ترامپ که چندان هم درکارها و رفتارهایش ثبات ندارد، نشان دهنده این است که چنین حکومتی ان شاء الله چندان دوام نخواهد داشت.

 نظام بال اوغلانوف، رئیس جمعیت اهل بیت(ع) مسکو، در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص آینده جهان اسلامی و منطقه خاورمیانه در سایه دخالت های مکرر آمریکا، اظهار داشت: آمریکا فقط در جهان اسلام دخالت نمی کند، بلکه در امور تمام مردم دنیا دخالت می کند و تمام دنیا را بر هم می ریزد. یعنی الآن آمریکا نه تنها در کار مسلمانان و امور مربوط به ایران، بلکه حتی در امور مربوط به روسیه هم دخالت می کند نه تنها در کار جهان اسلام، بلکه در کار تمام مردم دنیا دخالت دارد.

وی با تأکید بر اینکه اگر محور مقاومت قدرت فعلی را نداشت سیاست های ترامپ تأثیر خیلی بدتری داشت، افزود: البته اگر جهان اسلام ضعیف نبود قطعا ترامپی هم وجود نداشت. یعنی تا وقتی ما مسلمانان ضعیف باشیم ترامپ وامثال او همچنان هستند. ولی اگر انسان های آزاده عالم قدرتمند باشند وزبان گویای حق داشته باشند چنین دولت های زورگو هم از بین می روند. البته حضور شخصیتی مثل ترامپ که چندان هم درکارها و رفتارهایش ثبات ندارد، نشان دهنده این است که چنین حکومتی ان شاء الله چندان دوام نخواهد داشت.

رئیس جمعیت اهل بیت(ع) مسکو با اشاره به نامگذاری هفته وحدت توسط امام خمینی(س)، گفت: خداوند امام خمینی(س) را رحمت کند که ایام ولادت پیامبر(ص) را که یک عده از مسلمانان 12 ربیع الاول و عده ای دیگر 17 ربیع الاول می دانند، به عنوان هفته وحدت نامیده است. اگر مسلمانان تعصب خویش را کنار بگذارند چه سنی چه شیعه، از حق دفاع کنند، ان شاالله هرچیزی سرجای خودش قرار می گیرد. اما دشمنی بین ما مسلمانان به دیکتارتورهای دنیا فرصت باجگیری می دهد و باعث قدرتمندی آنها می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.