گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

شریعتی در گفت و گو با جماران مطرح کرد:

دستورات رئیس جمهوری در خصوص رسیدگی به زلزله زدگان خوزستان+تصاویر اختصاصی جماران از خسارات زلزله

رئیس جمهوری دستور دادند که تمام امکانات استان و شهرستان، برای کمک رسانی به مصدومان و کسانی که منازلشان آسیب دیده، بسیج شود و امکانات لازم در اختیارشان قرار بگیرد.

استاندار خوزستان با اشاره به پیگیری رئیس جمهوری در خصوص شرایط زلزله زدگان خوزستان، گفت: آقای روحانی عنوان کردند که سلام من را به مردم شهرستان های مسجد سلیمان، ایذه و گلگیر برسانید و به آنها اطمینان دهید که همانند سیل زدگان، تا انتها در کنار زلزله زدگان این منطقه هستیم.

غلامرضا شریعتی در گفت و گو با جماران، در خصوص رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان شهرستان مسجد سلیمان، اظهار داشت: آقای دکتر روحانی تماس داشتند و شرایط منطقه و اوضاع و احوال مردم را سؤال کردند و به بنده دستور دادند که برنامه های امروزم را لغو کنم و سریعا به منطقه برگردم. من برگشتم و در جریان امر قرار گرفتم و شرایط را دیدم.

استاندار خوزستان افزود: دفتر رئیس جمهوری مجددا تماس گرفتند و از شرایط منطقه و مردم سؤال کردند و من هم آخرین اطلاعات را خدمت ایشان گفتم؛ ایشان هم دستورات لازم را دادند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهوری دستور دادند که تمام امکانات استان و شهرستان، برای کمک رسانی به مصدومان و کسانی که منازلشان آسیب دیده، بسیج شود و امکانات لازم در اختیارشان قرار بگیرد. همچنین عنوان کردند که هر جایی لازم است ایشان دستور دهد هم بنده از ایشان بخواهم، تا ان شاء الله پیگیری های لازم انجام شود.

شریعتی ادامه داد: آقای روحانی عنوان کردند که سلام من را به مردم شهرستان های مسجد سلیمان، ایذه و گلگیر برسانید و به آنها اطمینان دهید که همانند سیل زدگان، تا انتها در کنار زلزله زدگان این منطقه هستیم. دستور ارزیابی و تعیین خسارت منازل را هم صادر کرده اند و سعی می کنیم که شرایط را بهبود دهیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.