• کدخبر: 1177864
  • منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • نسخه چاپی

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

استاندار خوزستان گفت: اکنون با توجه به کاهش دبی سد‌های استان در روز‌های اخیر و برطرف شدن خطرسیل و آبگرفتگی در سطح خوزستان، این حالت فوق العاده لغو شد.

به گزارش جماران؛ استاندار خوزستان گفت:حالت فوق العاده در خوزستان با توجه به کاهش دبی سد‌های این استان در روز‌های اخیر و برطرف شدن خطر سیل و آبگرفتگی، از روز چهارشنبه ۱۱ فروردین در این استان لغو شد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان روز چهارشنبه در این باره گفت : با توجه به بارش‌های قابل توجه در خوزستان و حوضه‌های بالادست و همچنین افزایش دبی ورودی به مخازن و نزدیک شدن سد‌ها به تراز حداکثری از ۱۰ فروردین در این استان حالت فوق العاده اعلام شد.

وی گفت: اما اکنون با توجه به کاهش دبی سد‌های استان در روز‌های اخیر و برطرف شدن خطرسیل و آبگرفتگی در سطح خوزستان، این حالت فوق العاده لغو شد.

استاندار خوزستان ادامه داد: جا دارد از مقامات کشوری و لشکری، اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران و شورای شهرستان‌ها و همچنین سایر دستگاه‌های اجرایی خوزستان به خاطر تلاش فراوانی که در زمینه کنترل سیلاب و خدمت رسانی به مردم داشتند، تقدیر کنیم.

پیش از این شهردار اهواز گفته بود که حدود چهار هزار کارگر خدمات شهری و فضای سبز به صورت داوطلبانه، روز جمعه هفته آینده جاده‌های ساحلی اهواز را پاکسازی می‌کنند و این مسیر‌ها از روز شنبه آینده پس حدود یک ماه بازگشایی می‌شوند. 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان نیز پیش از این گفته بود که ۲۵۶ هزار و ۷۰۱ نفر از تاریخ چهارم فروردین امسال تاکنون در سیل خوزستان امدادرسانی شدند و این امداد رسانی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1177864
  • منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.