90 درصد از مخاطبان کانال تلگرامی جماران میزان امید بخشی برنامه های صدا و سیما را «کم» می دانند.

پایگاه خبری جماران: یازدهم تیر ماه بود که صدا و سیما در اقدامی عجیب، علی رغم تأکید مسئولین وزارت نفت بر محرمانه بودن مسیر دور زدن تحریم های آمریکا، تصاویر هوایی مسیر نفت کش سالینا را به نمایش گذاشت. پس از اینکه این اقدام آنها با واکنش سیاسیون، نمایندگان مجلس و اهالی رسانه مواجه شد، مجری برنامه «سلام صبح بخیر» مدعی شد که این اقدام در راستای «امید بخشی به مردم» بوده است.

جماران به همین خاطر  موضوع «امید بخشی برنامه های صدا و سیما» را از طریق سایت و شبکه های اجتماعی خود به نظرسنجی گذاشت و از مخاطبان خود پرسید که «در پی انتقاد رسانه ها و کاربران از نمایش مسیر دور زدن تحریم های نفتی در برنامه ای از شبکه سه، مجری برنامه این اقدام را در راستای «امید بخشی به مردم» قلمداد کرده است. میزان «امید بخشی» برنامه های صدا و سیما در بین مردم را چگونه ارزیابی می کنید؟»

تنها 17.48 درصد از مخاطبانی که از  طریق سایت جماران در این نظرسنجی شرکت کردند میزان امیدبخشی برنامه های صدا و سیما را زیاد می دانند و 82.52 درصد از آنها گزینه کم را انتخاب کرده اند.  

در کانال تلگرام نیز تنها 10 درصد از مخاطبان کانال جماران میزان امید بخشی برنامه های صدا و سیما را زیاد ارزیابی کرده اند.

 در توئیتر نیز 14 درصد از کسانی که در نظرسنجی ما شرکت کرده اند امید بخشی برنامه های صدا و سیما را زیاد می دانند و مابقی شرکت کنندگان گزینه «کم» را انتخاب کرده اند.

اما نتایج به دست آمده از طریق صفحه جماران در اینستاگرام با نتایج سایت، تلگرام و توئیتر  کمی متفاوت بود. از مجموع 3462 نفری که در نظرسنجی اینستاگرامی ما شرکت کردند 32 درصد معتقدند که میزان امید بخشی برنامه های صدا و سیما زیاد است و 68 درصد آنها میزان امیدبخشی برنامه های صدا و سیما را کم ارزیابی کرده اند.

در مجموع سایت و شبکه های اجتماعی از مجموع 5690 نفری که در این نظرسنجی شرکت کرده اند، تنها 18.37 درصد از مخاطبان جماران «میزان امید بخشی برنامه های صدا و سیما» را زیاد می دانند و 81.63 درصد باقیمانده از مخاطبان ما معتقدند که میزان امید بخشی برنامه های صدا و سیما کم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.