نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر قرار است به قشری در این‌ کشور بیش از هر کسی احترام بگذاریم، کارگران در اولویت هستند.

به گزارش ایلنا، مسعود پزشکیان در مراسم سی‌وامین جشنواره امتتان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان، اظهار کرد: با توجه به اوضاعی که آمریکا پیش آورده است باید قدرت خود را بیش از پیش کنیم.

وی با بیان اینکه نفت و گاز را خام می فروشیم، گفت: ما نفت و گاز می‌فروشیم ولی خریدار سرمایه به دست می آورد و در مقابل اگر نفت نفروشیم، نمی‌توانیم گذران زندگی کنیم‌!

وی خاطرنشان کرد: شاید این اقدام آمریکا بعد از ۴۰ سال ما را از خواب بیدار کند که بهترین سرمایه ما نیروی انسانی و افراد صاحب علم‌ ماست .

پزشکیان یادآور شد: اگر الان یکی از مسئولان سرشناس کشور در این مراسم بود صدا و سیما حضور گسترده ای برای پوشش این مراسم داشت ولی هنوز این دید را نداریم که نیروی انسانی و کارگران مهمترین قشر هستند و باید بیشترین احترام را داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: هرچه بخواهیم آن را به دست می آوریم، باید ببینم که کجا می رویم، شب قدر صرفا برای گریه کردن نیست بلکه باید قدر و توانایی خودمان را بدانیم نه اینکه صرفا گریه کنیم.

نائب رئیس مجلس گفت: اگر به سرمایه گذار و کارگر احترام بگذاریم کارها درست می شود. زمانی سرمایه گذار را به دید منفی می‌دیدم ولی الان محتاجیم و نگرش‌ها عوض شده است، برای شکوفایی اقتصاد و ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری لازم و ضروری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.