عمران خان، نخست وزیر پاکستان، در حاشیه ادای احترام به امام خمینی(س) با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار کرد.

نخست وزیر پاکستان در پایان سفر دو روزه خود به ایران در حرم مطهر امام خمینی(س) حاضر شد و به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار جماران، عمران خان در حاشیه این مراسم با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار کرد.

وی با اشاره به آغاز سفرش به ایران با حضور در مشهد مقدس و نیز دیدار با رهبر معظم انقلاب، گفت: البته ملاقات با آیت الله خامنه ای فقط سیاسی نبود و یک ملاقات روحانی هم بود.

نخست وزیر پاکستان با اشاره به دیدارش با رئیس جمهور روحانی افزود: ما صبح امروز با آقای رئیس جمهور درباره خیلی موضوعات از جمله تروریسم، که امنیت ما را به خطر انداخته، صحبت کردیم. این یک مشکل در کشور ما است و ارتش ما کار زیادی می کند که تروریسم را از منطقه بردارد.

وی ادامه داد: برای ما دعا کنید که مشکلات امنیتی و اقتصادی ما برطرف شود. ما می خواهیم روابط اقتصادی و فرهنگی ایران با پاکستان بیشتر شود و می کوشیم که روابط دو کشور بیشتر باشد و مردم دو کشور راحت تر باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی در انتخابات به عمران خان گفت: اعتماد مردم پاکستان سرمایه بزرگی برای شما است. ان شاء الله دوره شما دوره بسیار خوبی برای پاکستان باشد. پاکستان جزء بسیار بزرگی از جهان اسلام است.

نخست وزیر پاکستان در پایان این دیدار از حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی برای سفر به پاکستان دعوت کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.