گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

سخنگوی این فراکسیون در گفت و گو با جماران مطرح کرد؛

موضع فراکسیون امید در مورد برخورد سلبی با فضای مجازی

بعید می دانم نمایندگان فراکسیون امید به دنبال طرحی مبنی بر حبس این افراد باشند.

برخی سایت های خبری مطلبی را منتشر کرده اند مبنی بر اینکه اعضای فراکسیون امید با طرح نمایندگان عضو جبهه پایداری برای مجازات حبس ایجادکنندگان کانال و یا گروه بدون مجوز همراهی و این طرح را امضا کرده اند.

بهرام پارسایی در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص این موضوع اظهار داشت: اولین بار است که من این موضوع را می شنوم. باید از خود کسانی که نامشان برده شده سؤال کرد که این طرح را امضا کرده اند و یا نکرده اند. شاید از واقعیت طرح مطلع نبوده اند و امضا کرده اند و یا واقعیت طرح این طور نباشد. اگر واقعیت طرح این طور باشد من بعید می دانم کسی آن را امضا کند. چون مشکل جامعه ما این نیست که کسی کانال می زند و یا گروه تشکیل می دهد.

سخنگوی فراکسیون امید در خصوص موضع این فراکسیون در قبال این طرح و یا طرح های مشابه آن، گفت: ما خواهان تبادل اطلاعات و ارتباطات و ایجاد فضای این تبادل در فضای مجازی و یا جاهای دیگر هستیم. اما پیش از این شاهد برخوردهای سلبی با این فضا بودیم؛ مثلا همه کانال های حامی دولت را تعطیل و مدیران آنها را بازداشت کردند. یعنی اگر بخواهند برخورد می کنند و نیازی نیست که پوشش قانونی به آن داده شود.

وی تأکید کرد: من نمی گویم که این مسأله جرم است؛ ولی مجلس به دنبال این است که در بقیه جرائم هم حبس را بردارند و به جریمه و یا مسائل دیگر تبدیل کنند و حبس به حداقل برسد. بنابر این من بعید می دانم نمایندگان فراکسیون امید به دنبال طرحی مبنی بر حبس این افراد باشند.

 تلاش خبرنگار جماران برای گفت و گو با نمایندگانی که عنوان شده بود نام آنها در میان امضاکنندگان این طرح بوده به جایی نرسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.