مسؤولان محترم بدانند این روزها در هر جلسه ای که می نشینیم سخن از گرانی است؛ آن هم گرانی افسارگسیخته و حتی بالای صد درصد در این شرایط واقعا اقشار آسیب پذیر جامعه از جمله کارگران، کارمندان شرایط بسیار سختی دارند؛ تاکید می کنیم مسؤولان این موضوع را جدی بگیرند؛ شوخی نیست، یک مساله سرنوشت ساز است

به گزارش جماران، حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در ابتدای جلسه درس خارج فقه خود که با حضور طلاب و فضلای حوزه در مسجد اعظم قم برگزار شد، با انتقاد از گرانی های افسار گسیخته در جامعه، خواستار اتخاذ تدابیر عاجل برای حل مشکلات مردم شدند.

ایشان با بیان این که بحث روز مردم و جامعه ما در همه محافل گرانی است نه مسائل دیگر، فرمودند: مسؤولان محترم بدانند این روزها در هر جلسه ای که می نشینیم سخن از گرانی است؛ آن هم گرانی افسارگسیخته و حتی بالای صد درصد.

معظم له افزودند: در این شرایط واقعا اقشار آسیب پذیر جامعه از جمله کارگران، کارمندان شرایط بسیار سختی دارند؛ تاکید می کنیم مسؤولان این موضوع را جدی بگیرند؛ شوخی نیست، یک مساله سرنوشت ساز است.

ایشان ادامه دادند: هر روز می شنویم فلان کالا و محصول گران تر شده است؛ توصیه و تاکید ما به مسؤولان محترم این است که شب و روز باید فکرشان این باشد که راه حلی برای این مشکلات پیدا کنند، دلخوش نکنند به این که همه اینها منتسب به فشارهای خارجی است.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی خواستار تدابیر سنجیده و دقیق مسؤولان برای مبارزه با گرانی و حل مشکلات جامعه شد و فرمودند: اگر ما اینها را جدی نگیریم خدایی ناکرده پیامدهای نامطلوبی خواهد داشت.

ایشان افزودند: هرچند مردم به دلیل ایمانی که به اسلام و نظام دارند، مشکلات را تحمل و در مقابل آن مقاومت می کنند، اما بالاخره باید فکری کرد و راه چاره ای در پیش گرفت؛ امیدواریم مسؤولان این موضوع را جدی بگیرند، تا به حال هرچه دور هم نشسته اند نه از دولت، نه از مجلس و نه از قوه قضاییه خبری نشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.