حسین حاجی بگلو روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، به طرح های هفته دولت در دامغان اشاره کرد و گفت : در هفته دولت امسال 113 طرح عمرانی با اعتبار 416 میلیارد و 518 میلیون ریال و 6 طرح اقتصادی با 226 میلیارد و 500 میلیون ریال در بخش های مختلف افتتاح می شود.
وی خاطرنشان کرد: 16 طرح نیز به مناسبت هفته دولت در شهرستان دامغان با اعتباری بالغ بر 201 میلیارد و 367 میلیون ریال کلنگ زنی می شود.
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری دامغان اضافه کرد: اعتبارات مورد نیاز برای طرح های هفته دولت امسال، از محل اعتبارات ملی، استانی، شهرستانی و سایر منابع تامین و هزینه شده است.
وی به مهم ترین طرح های این هفته اشاره و تصریح کرد: یکی از مهمترین طرح های قابل افتتاح در شهرستان دامغان، سالن بزرگ همایش ها و آمفی تئاتر دانشگاه دامغان است که طبق برنامه ریزی در چهارمین روز از هفته دولت با سفر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح می شود.
حاجی بگلو بیان کرد: در هفته دولت سال 97 به برکت تلاش های دولت تدبیر و امید یک طرح دانشگاه دامغان، سه طرح راه و ترابری، 14 طرح آب و فاضلاب روستایی، 14 طرح جهاد کشاورزی، هشت طرح شهرداری دامغان، یک طرح شهرداری دیباج، سه طرح شهرداری کلاته، 2 طرح نوسازی مدارس ، 16 طرح علوم پزشکی، 2 طرح شرکت گاز، 17 طرح شرکت توزیع برق، یک طرح شرکت مخابرات، یک طرح شرکت شهرک های صنعتی، هفت طرح امور عشایری و یک طرح حوزه راه آهن شمال شرق در دامغان بهره برداری می شود.
وی به 6 طرح اقتصادی- تسهیلاتی قابل بهره برداری د ردامغان اشاره کرد و گفت: در ایام هفته دولت، این 6 طرح در بخش های صنعت، معدن و تجارت، پایانه ها و امور حمل و نقل و جهاد کشاورزی با اعتبار 220 میلیارد ریال افتتاح می شود.
وی، از آغاز عملیات اجرایی 16 طرح عمرانی در شهرستان دامغان خبر داد و گفت: این تعداد طرح با صرف اعتباری بالغ بر 201 میلیارد ریال از سوی شرکت آب و فاضلاب شهری، راه و ترابری، شرکت توزیع برق، شهرداری امیریه و شهرداری کلاته آغاز می شود.
وی تصریح کرد: در ایام گرامیداشت هفته دولت 59 طرح دهیاری های شهرستان دامغان با اعتباری بیش از 40 میلیارد ریال شامل 26 طرح عمرانی در بخش مرکزی و 33 طرح عمرانی در بخش امیر آباد بهره برداری می شود.
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری دامغان خاطر نشان کرد: در ششمین روز از هفته دولت، روز چهارشنبه هفتم شهریور، سید شهاب الدین چاوشی استاندار و مسوولان استان سمنان به منظور افتتاح طرح ها به شهرستان دامغان سفر می کنند.
همزمان با هفته دولت امسال در استان سمنان 606 طرح شامل 578 طرح عمرانی و 28 طرح سرمایه گذاری با اعتبار پنج هزار و 74 میلیارد ریال در حال بهره برداری است.
دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است و شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی شعار هفته دولت 97 تعیین شده است.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.