به گزارش ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی روز یکشنبه در آیین همزمان افتتاح طرح های هفته دولت در شهرستان های گرمسار و آرادان در سالن جلسات فرمانداری گرمسار ، افزود: فقط با خودباوری و اتکا به توان داخلی می توان از سد تحریم های ظالمانه دشمنان عبور کرد.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی می خواهند کشور با یک چالش بزرگ مواجه باشد تا به اهداف شوم خود یعنی تضعیف جایگاه انقلاب اسلامی ایران برسند ولی ایران اسلامی همواره در مسیر توسعه قرار دارد.
وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در عرصه بین المللی ثابت کرده است که عهدشکن نیست ولی پیمان شکنی آمریکا بر همه ثابت شده ، اضافه کرد: ایران اسلامی همواره مقتدرانه در مقابل تمام هجمه های دشمنان ایستادگی کرده است و در برجام چیزی را از دست ندادیم، از اول می دانستیم آمریکایی ها وفای به عهد نمی کنند، اما توانستیم اروپا را از آمریکا جدا کنیم.
استاندار سمنان با اشاره به اینکه ایران با رویکرد صحیح خود ایران هراسی دشمن را در جهان خنثی کرده است، یادآور شد: در تمام امور مردم نقش اصلی در همراهی دارند و مردم می توانند حکومت را در مقابل بدترین فشارهای دشمنان روئین تن کنند.
وی بر انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: روحیه اتحاد و همدلی در کشور می تواند بسیاری از چالش ها و مشکلات را در کشور از بین ببرد، بدنه مردم صاحبان اصلی این انقلاب شکوهمند هستند که باید برای حفظ این بدنه مهم در خدمت به این ملت کوتاهی نکنیم و این امر فقط با اتحاد تمام مسوولان در هر جناحی میسر خواهد شد.
استاندار سمنان افزود: باید شعار سال یعنی حمایت را کالای ایرانی یک فرهنگ برای مردم کشور بدل شود و از طریق برپایی نمایشگاه ها توانمندی تولیدکنندگان داخلی و اهمیت مصرف کالای داخلی برای مردم بازگویی شود.
سید شهاب الدین چاوشی پیش از این آیین، ابتدا با حضور در گلزار شهدای شهر ایوان کی با اهدای شاخه های گل با مقام والای شهدای این شهر تجدید میثاق کرد .
چاوشی در ادامه سفر خود به گرمسار نمایشگاه توامندی های صنعتی شهرک های صنعتی ایوان کی را در سالن بحران این شهر را افتتاح کرد، این نمایشگاه در 32 غرفه و با حضور شرکت هایی از شهر ک های صنعتی جنت آباد، ایوان کی، گرمسار از امروز به مدت یک هفته دایر شده است.
استاندار سمنان در ادامه آشیانه پرواز فرودگاه بلند پرواز ایوان کی را با ظرفیت 30 فروند هواپیما سبک و فوق سبک و با اعتبار 30 میلیارد ریال بخش خصوصی بهره برداری کرد، سپس سامانه کنترل آلودگی هوا شرکت ذوب آهن آسیا در شهرک صنعتی ایوان کی را با اعتبار 28 میلیارد ریال و حمایت بخش خصوصی افتتاح کرد .
در این آیین با حضور فرمانداران، امامن جمعه و مسوولان دو گرمسار و ایوانکی، 47 طرح گرمسار با 449 میلیارد ریال و 30 طرح آرادان با 76 میلیارد ریال بهره برداری شد.
همزمان با هفته دولت امسال در استان سمنان 606 طرح شامل 578 طرح عمرانی و 28 طرح سرمایه گذاری با اعتبار پنج هزار و 74 میلیارد ریال در حال بهره برداری است.
دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است و شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی شعار هفته دولت 97 تعیین شده است.
6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.