سرهنگ تقی کبیری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حادثه واژگونی خودروی سواری تاکسی در ساعت 7 و 10 دقیقه صبح امروز در کیلومتر 12 محور دامغان- سمنان رخ داد که منجر به مجروحیت راننده و سرنشینان خودرو شد.
وی اضافه کرد: پس از وقوع این حادثه نیروهای پلیس راه، آتش نشانی امیریه و اورژانس 115 مستقر در محور به منطقه اعزام شده و مجروحان حادثه به بیمارستان ولایت دامغان منتقل شدند.
سرهنگ کبیری افزود: سرنشینان این پژو تاکسی یک خانواده بودند که از مشهد به سمت تهران در حرکت بودند و مصدومیت آنان جدی نیست.
وی با اشاره به ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی به عنوان علت واژگونی خودرو، بیان کرد: خستگی، عدم توجه به جلو، خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز از عوامل اصلی حوادث در جاده ها است و رانندگان به ویژه در ماه پایانی تابستان باید با احتیاط بیشتری ادامه مسیر دهند.
4 پایگاه امداد و نجات هلال احمر در شهرستان دامغان وجود دارد و 50 نیروی امدادگر داوطلب در پایگاه های هلال احمر دامغان فعالیت می کنند که در هر روز 14 کشیک در پایگاه ها حضور دارند.
هموطنان گرفتار در حوادث مختلف می توانند از طریق شماره 112 سامانه امداد و نجات هلال احمر، از خدمات این نهاد بهره مند شوند.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.