به گزارش ایرنا، سعید ناجی در سخنرانی بین خطبه های نماز جمعه سمنان در مصلای این شهر به مناسبت اولین روز هفته بزرگداشت دولت، افزود: شرایط کنونی کشور خواست دولت نیست ، دولت در کنار ملت ایستادن را وظیفه خود می داند.
وی با بیان اینکه شرایط کنونی کشور دولت را هم آزرده خاطر کرده ، خاطرنشان کرد: از سوی دیگر دولتمردان برای حفظ ثبات اقتصادی، نگران جریان تولید و سرمایه گذاری هستند که با راهنمایی های رهبری و همراهی مردم صبور از این مرحله نیز عبور خواهد شد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بیان کرد : دولت در این شرایط به نیروهای وفادار، دانشمندان، کشاورزان، اصناف و سیاستمداران، نظامیان و نیروهای امنیتی چشم دارد زیرا همه تلاش می کنند که دسیسه های بدخواهان نظام خنثی شود.
ناجی تاکید کرد: باید از سویی مراقب مسایل داخلی هم باشیم تا معدودی با نیت کوبیدن بر طبل تفرقه، به اهداف سوء خود نرسند.
معاون استاندار سمنان با تبریک هفته دولت، دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر به مردم استان، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را سرآغازی برای بازگویی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی دانست.
وی با اشاره به اینکه شرایط کنونی جامعه نیاز به تحلیل دارد، بیان کرد: دولت و مجموعه نظام اسلامی و مردم در یک جبهه نامتوازن اقتصادی قرار داریم که باید خود را آماده مقابله با مشکلات کنیم.
ناجی تاکید کرد: تمام دوره های انقلاب با مقاومت و استقامت مردم همراه بوده و در قاموس دولت آنچه مهم است حفظ پشتوانه مردمی نظام و دلگرم کردن جامعه است.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه مردم در مقاطع جنگ و سختی و تحریم ها ایستادگی کردند، اضافه کرد: در استان سمنان تلاش شده تا وحدت در تمام عناصر با محوریت نماینده ولی فقیه در استان تقویت شود و اکنون امنیت استان در شرایط قابل قبولی است.
وی تاکید کرد: در حوزه سیاسی استان تمام جناح ها مورد احترام دولت بوده اند و توفیقات در حوزه های اجتماعی نیز تا حد زیادی محقق شده است.
ناجی با بیان این که مسوولان اجرایی دولت در استان سمنان سعی کردند در اشتغالزایی با تسهیلات و مهارت آموزی هدفگذاری ها را محقق کنند ، گفت : بازسازی هویت فرهنگی استان با طرح موضوع دارالمرحمه و توجه دادن همگان به میزبانی از زائران رضوی تقویت شده است.
ناجی، افزایش اعتبار هزینه شده در بیمه سلامت از 200 به 950 میلیارد ریال را از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان سمنان برشمرد و بیان کرد: صادرات محصولات کشاورزی استان از هفت میلیون دلار در سال 1392 اکنون با تلاش دولت به 30 میلیون دلار افزایش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: افزایش اقامتگاه های بومگردی با تمرکز بر اشتغالزایی در حوزه گردشگری از پنج اقامتگاه در سال 92 تا پایان امسال به 80 اقامتگاه افزایش می یابد.
ناجی با اشاره به برخی دستاوردهای فرهنگی دولت تدبیر و امید در استان سمنان ، اضافه کرد : رشد 61 درصدی طرح های استان در جشنواره خوارزمی، رشد 100 درصدی مدال آوری دانش آموزان در رشته های ورزشی، احداث 429 کلاس درس، کسب رتبه اول کمترین بیسوادی در کشور و بیشترین جذب نونهالان پیش دبستانی، بخشی از عملکرد دولت تدبیر و امید در استان سمنان بود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان ادامه داد: در دولت تدبیر و امید در بخش دانشگاه علوم پزشکی 81 طرح برای ارایه خدمات بهداشتی و درمانی تکمیل شد.
در هفته بزرگداشت دولت در استان سمنان از 606 طرح شامل 578 طرح عمرانی و 28 طرح سرمایه گذاری با اعتبار پنج هزار و 74 میلیارد ریال بهره برداری می شود که سهم شهرستان سمنان 99 طرح با یکهزار و 750 میلیارد ریال است.
6103/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.