به گزارش ایرنا،مسعود امامی یگانه روز سه شنبه در بازدید از شهرهای انگوت و اسلام آباد افزود: حسب تاکید استاندار اردبیل اقدامات شهرداری ها در مدیریت پسماند شهری اعم از جمع آوری نخاله، تنظیف بموقع و مرتب شهرها و ورودی های شهر ، بویژه مکان های گردشگری ، ملاک عمل ارزیابی قرار خواهد گرفت .
وی اظهارداشت: فرمانداران شهرستان های تابع استان با نظارت دستگاه های مرتبط از جمله محیط زیست ، دانشگاه علوم پزشکی و سایر ارگان های مربوطه ضروری است در این ارتباط اهتمام جدی داشته باشند .
امامی یگانه مشارکت شهروندان را در جمع آوری پسماند ضروری دانست و گفت: از همه شهروندان درخواست می شود شهرداریها را در خصوص جمع آوری اصولی و مناسب زباله ها یاری کنند.
وی به مطالعه و ارائه طرح های درآمد زا با محوریت رونق توسعه شهری اشاره کرد و گفت: طرح های عمرانی در دست اجرای شهرداری ها باید طبق برنامه زمان بندی و با رعایت اصول فنی انجام گیرد.
مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل بیان کرد: شهرداری ها همچنین باید بطور مستمر گزارش ساماندهی محل دفن پسماندها را با شناسایی نقاط استاندارد و رعایت اصول فنی و بهداشتی ارائه دهند.
وی اظهار داشت: برای ساماندهی وضعیت جمع آوری زباله و مدیریت پسماند به ویژه در مناطق گردشگری استان کمیته ای متشکل از دستگاه های اجرایی ذی ربط و شهرداری ها تشکیل می شود.
استان اردبیل دارای 26 شهر است.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.