آیت الله سید محمد شاهچراغی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون کشور به آرامش اجتماعی نیاز دارد و باید اقداماتی که دولت در چند سال گذشته برای مردم انجام داده، اطلاع رسانی شود.
وی گفت: پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه، باعث خوشحالی دشمنان می شود و مردم و مسوولان با همزبانی برای رفع مشکلات کشور اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: 40 سال است که استکبار جهانی ملت ایران را تحریم اقتصادی کرده اما باید بپذیریم که در این مدت کشور ما بیش از هر زمانی دیگر قوی تر شده است.
آیت الله شاهچراغی اضافه کرد: بیکاری جوانان یکی از مشکلات اساسی در جامعه است و باید آحاد مردم با اراده ای مشترک برای رفع این چالش مهم ملی اقدام کند.
وی تصریح کرد: ملت ایران در چند سال گذشته همواره به آرمان های نظام جمهوری اسلامی وفادار بوده و به یاری خداوند با اتحاد و همدلی مردم و مسوولان رونق اقتصادی بار دیگر به کشور برمی گردد.
امام جمعه سمنان گفت: افزایش اشتغال و رونق اقتصادی در جامعه یکی از اقدامات اساسی برای افزایش نشاط اجتماعی در جامعه است و باید مسوولان امر برای تحقق این امر بیش از پیش تلاش کنند.
استان سمنان 2 هزار و 10 پروانه بهره برداری در بخش صنعت و معدن و بیش از 40 هزار بهره بردار در بخش های مختلف کشاورزی دارد، سهم اشتغال استان سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از 51 درصد و در کشاورزی بیش از 14 درصد و تولید ناخالص استان سمنان در حدود 18.2 درصد مربوط به بخش کشاورزی و حدود 22 درصد مربوط به بخش صنعت و معدن است.
استان سمنان بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.
6103/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.