محمدعلی یعقوبیان چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا در شاهرود، بر ضرورت تعامل مسوولان با خبرنگاران تأکید کرد و افزود: اصحاب رسانه به دلیل حضور در بین جامعه و آگاهی از مشکلات می توانند مسوولان را از نیازهای واقعی مردم آگاه کرده و آنان را در حل مسائل یاری کنند.
وی همچنین با بیان اینکه شهرداران در زمره مدیرانی هستند که به طور مستقیم با همه اقشار جامعه در ارتباطند، یادآور شد: ارائه خدمات مطلوب به همه سطح شهر سبب جلب اعتماد مردم شده و همدلی و همراهی بیشتر آنان با شهرداری را در پی دارد.
همچنین رئیس شورای شهر بسطام، خبرنگاران متعهد را آینه تمام نمای جامعه خواند و گفت: این افراد همیشه با تلاش بسیار و با کم ترین توقع در صدد بازتاب مشکلات مردمی و از سوی دیگر، خدمات ارائه شده از سوی مسوولان به آن ها هستند.
ناصر شمس با بیان اینکه همدلی بین شهرداران و اعضای شوراها، سبب پیشرفت کارها و ارائه خدمت مناسب به مردم می شود، یادآور شد: در شهرهای کوچک به دلیل کمبود اعتبارات، شهرداران به نسبت همکاران خود در شهرهای بزرگ تر با مشکلات بیشتری رو به رو هستند و بنابراین شوراها با تعامل می توانند بخشی از دغدغه های آنان را کم کنند.
وی اضافه کرد: بسطام به دلیل شرایط خاص خود و معرفی بعنوان شهر نمونه گردشگری، سالانه پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بسیاری بوده و شهرداری و شورای این شهر، در صدد فراهم کردن زیرساخت ها برای جذب سرمایه بیشتر است.
شهر نمونه گردشگری بسطام حدود 10 هزار نفر جمعیت داشته و 225هکتارمساحت داشته و در هشت کیلومتری شاهرود قرار دارد.
این شهر دارای اماکن تاریخی متعدد مانند مقبره بایزید بسطامی ، برج کاشانه و مجموعه تاریخی بسطام است که هر ساله گردشگران بسیاری از آن ها بازدید می کنند.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.