به گزارش ایرنا، محمد جعفر علیزاده روز دوشنبه در حاشیه بازدید از ساخت این بیمارستان افزود : سال گذشته بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این بیمارستان مصوب شد که با پیگیری انجام شده تخصیص یافت.
وی اعتبار در نظر گرفته شده برای طراحی داخلی و اتمام این بیمارستان در سال جاری را بیش از 50 میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد : این مرکز درمانی از معدود طرح های کشور است که مشکل اعتبار ندارد.
علیزاده ادامه داد : نوسانات قیمت بعضی از اجناس براساس تجربه سالهای گذشته موقت بوده و پیمانکاران این بیمارستان با قدرت به کار خود ادامه دهند.
وی تصریح کرد : مشکلات اقتصادی نباید مانع اجرای طرح های عمرانی شود و پیمانکاران موظف هستند براساس قانون و با همکاری مسوولان امر تعهدات خود را انجام دهند.
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : پیگیری مسوولان این منطقه برای اتمام این طرح بسیار رضایت بخش بود و دولت هم تمام تلاش خود را برای تسریع در تکمیل این طرح می کند.
این مسوول وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد : برای دهه فجر امسال اگر مشکلی در بحث قیمت اجناس برای طراحی و ساخت این بیمارستان بکار می رود به وجود نیاید، این طرح به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا، در این نشست، احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ، حسن ارگی فرماندار مهدیشهر و چند تن از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.
شهرستان مهدیشهر بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.
6026/739
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.