به گزارش ایرنا ، احمد همتی شامگاه روز چهارشنبه در همایش روایت خدمت در سالن هلال احمر شهر سمنان افزود: با سلیقه ای عمل کردن سرمایه های مادی و معنوی کشور دچار چالش می شود.
وی ادامه داد: باید تامل کرد و شفاف سازی شود به دنبال اقتصاد سیاسی هستیم یا سیاست اقتصادی و متاسفانه در چند دهه اخیر اقتصاد سیاسی در کشور حاکم بوده که بر قانون اساسی، فرهنگ دینی و انقلابی نبوده و سلیقه ای عمل شده است.
وی خاطرنشان کرد: همه در ایجاد ثبات سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی کشور مسوول هستند و هر کسی این ثبات را ب هم زند دقیق ترین مدیریت و برنامه ریزی هم پاسخگو نخواهد بود.
همتی ادامه داد: مسوولان باید در قبال مردم و قانون پاسخگو باشند و لازمه پیشبرد راهبردهای کشور تعامل و همکاری مسوولان است.
وی بر قانون مداری و مردم محوری تاکید و اضافه کرد: مردم تاریخ ساز و هم تاریخ نگار هستند و نمی توان برای مردم خط مشی تعریف کرد.
نماینده مردم سمنان ، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگری انتقال آب خزر به سمنان را یک خواسته حاکمیتی برشمرد و تصریح کرد: انتقال آب خزر به خاطر آینده کشور در مواجه با کم آبی امری اجتناب ناپذیر است .
وی بیان داشت: ایجاد منابع پایدار آب برای مقابله با بحران کم آبی در آینده ضروری است و انتقال آب خزر این مهم محقق می شود.
وی انتقال ادارات کل به مرکز استان سمنان را مطالبات مردمی ذکر کرد.
استان سمنان بیش از 700 هزار تن جمعیت دارد.
در این همایش مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی ، محمدامین سازگارنژاد معاون پارلمانی وزیر کار ،رفاه و تامین اجتماعی و استاندار سمنان حضور داشتند.
7342/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.