احمد همتی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اعتماد دوباره مردم ایران اسلامی به دکتر حسن روحانی نشان دهنده اعتقاد آحاد جامعه به رفع مشکلات کشور با دستان پرتوان دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید است.
وی خاطرنشان کرد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات نشان دهنده اعتدال‌خواهی و اخلاق‌مداری در کشور است و با اجرای دقیق برنامه های اقتصادی و اجتماعی دولت دکتر روحانی، مردم از افزایش رونق اقتصادی در کشور بی بهره نخواهند ماند.
همتی تصریح کرد: دولت دوازدهم باید با الگوبرداری از رویدادهای مثبت و منفی در دولت یازدهم، برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی گام بردارد و مجلس شورای اسلامی برای تحقق آرمان های دولت تدبیر و امید نیز تلاشی همسو برای رفع مشکلات کشور دارد.
نماینده مردم شهرستان های سمنان،مهدی‌شهر وسرخه درمجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کابینه دولت دوازدهم برای رفع مشکلات اقتصادی کشور باید جوان تر و پویاتر شود و دولت روحانی به وعده هایی که در رابطه با جوانگرایی در هیات وزیران داده است پایبند باشد.
وی اضافه کرد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات، وظیفه سنگینی را بردوش دولت دکتر روحانی گذاشته است و باید با تدبیر برای رفاه اجتماعی در کشور بیش از پیش تلاش شود.
همتی اظهارداشت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات خاری در چشمان دشمنان نظام جمهوری اسلامی بود و با عزمی راسخ و وحدتی مثال زدنی، منویات رهبر انقلاب در 29 اردیبهشت 96 محقق شد.
نماینده مردم شهرستان های سمنان،مهدی‌شهر وسرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای رقابتی ، تبلیغات انتخاباتی و چانه زنی ها تمام شده است و رفاقت در اولویت کاری نامزدهای انتخاباتی و طرفداران‌شان قرار گیرد.
در انتخابات 29 اردیبهشت 80.5 درصد از 501 هزار و 504 نفر واجد شرایط در استان سمنان رای دادند.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.