به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه نماز عید فطر در مصلاب بزرگ پیامبر اعظم (ص) این شهر افزود: بکارگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی راه گذر این مشکلات است، اجرای این سیاست ها و حمایت از کالای ایرانی نباید در حد حرف باقی بمانند.
وی برخی مشکلات اقتصادی کشور را ناشی از سوء مدیریت عنوان کرد وادامه داد: مردم مطالبات به حقی دارند که ضرورت دارد مسوولان امر برای حل آن ها برنامه اصولی طراحی کنند.
امام جمعه شاهرود به مسایل منطقه ای هم اشاره کرد و شکست داعش و دیگر گروه های تروریستی وابسته به استکبار را مهم ترین دستاورد مقاومت اعلام کرد.
وی افزود: انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس هم از حوادث تلخ این روزهاست که با سکوت سران بسیاری از کشورهای اسلامی مواجه شد ، آن ها می خواهند با این کار اسرائیل را نجات دهند.
حجت الاسلام امینی تهذیب نقس را یکی از دستاوردهای یک ماه روزه داری و عبادت اعلام کرد و گفت: باید تلاش شود تا معنویت بدست آمده در یک ماه گذشته تداوم یابد.
نماز عید فطر در میامی هم با حضور جمع زیادی از مردم این شهر برگزار شد.
امام جمعه موقت میامی در این آیین گفت: مهمترین راه ناامید کردن دشمنان حمایت ازکالای ایرانی، رونق تولید و اشتغال است .
حجت الاسلام سید حسین موسوی بااشاره به مشکلات اقتصادی کشور افزود: حمایت از کالای ایرانی موجب اشتغالزایی ورشدکشوردرعرصه های مختلف است .
موسوی تصریح کرد :منافقان در خارج وداخل به دنبال براندازی نظام هستند و مردم ایران با وحدت وهمدلی وپیروی از ولایت فقیه نقشه های استکبارراخنثی می کنند.
امام جمعه موقت میامی به ضرورت نگاه بیشتربه مسائل فرهنگی تاکید کرد و گفت: هدف دشمنان جدایی جوانان از نظام اسلامی و نومید کردن آن هاست است
وی افزود: مطالبه گری یکی ازاصول انقلاب است اما مراقب نفوذ دشمنان باشیم تا از این راه به آرمان های نظام اسلامی و مردم انقلابی ایران ضربه نزنند.
امام جمعه موقت میامی همچنین با اشاره به آثار تربیتی عید فطر بیان کرد: فلسفه عید ، نماز و روزه به ولایت گره خورده است و این ولایت است که بعنوان حلقه محکم این عبادات مطرح می باشد.
7357/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.