امیر رهنما روز پنجشنبه در گفت ‌و گو با ایرنا افزود: این ورزشکاران به لحاظ اماکن ورزشی و سالن تمرینات مشکلی ندارند اما مسأله اصلی سالن اختصاصی مسابقات است که در هیچ شهری از استان این سالن وجود ندارد.
وی برگزاری اردوهای تمرینی در استان را ضروری دانست و اظهارداشت: برگزاری اردوها، رشد و ترقی رشته‌های ورزشی را به همراه دارد اما به علت نبود سالن تمرین مسابقات، تاکنون در سمنان اردویی برگزار نشده است.
رهنما خاطرنشان کرد: اگر کشتی استان در بحث مسابقات انتخابی تیم ملی و برگزاری اردوهای تمرینی مورد حمایت قرار گیرد قابلیت مطرح شدن در سطح کشور را دارد.
وی افزایش اعتبارات برای عملیاتی شدن برنامه‌های این هیأت را ضروری دانست و گفت : اعتبار اختصاصی سالانه به هیأت کشتی سمنان 400 میلیون ریال است در حالی که این هیأت برای عملیاتی شدن برنامه‌ها نیازمند سه میلیارد ریال اعتبار است.
رهنما استقبال از این رشته ورزشی در استان را مطلوب ارزیابی و اضافه کرد: بیش از یک هزار و 400 نفر از سن هشت تا 55 سال عضو سازمان ‌یافته هیأت کشتی در استان هستند و تعداد بانوان کشتی‌گیر استان 10 نفر است.
رییس هیأت کشتی استان سمنان از اعزام کشتی‌گیران نونهال این استان به مسابقات کشوری خبر داد و افزود: پس از پایان ماه مبارک رمضان 20 نونهال از استان سمنان عازم مسابقات کشوری کشتی خواهند شدند.
به گزارش ایرنا، استان سمنان بیش از 30 هزار عضو سازمان‌یافته دارد و تعداد افراد سازمان‌یافته در رشته ورزشی کشتی بیش از یک هزار و 400 نفر است.
6026/م.ع
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.