به گزارش خبرنگار ایرنا پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک روز چهارشنبه به همراه جمعی از مسئولان این شهرستان در منزل این بانوی ملی پوش حضور یافت.
وی ضمن تجلیل از بانوان ورزشکار به خاطر کسب افتخار در مسابقات آسیایی و جهانی گفت: بانوان ورزشکار ثابت کرده اند با حفظ حجاب و ارزش های اسلامی در میادین جهانی نیز می توانند الگویی برتر باشند.
وی گفت:در راستای حمایت از بانوان ورزشکار در اندیمشک توسعه زیرساخت های ورزشی در این شهرستان هدفگذاری شده است.
جهانگیری افتتاح سالن ورزشی حجاب و استخر دریا در سال 96 را از جمله اقدام های صورت گرفته در راستای توسعه زیر ساخت های ورزشی در اندیمشک نام برد و گفت:
علاوه بر توسعه امکانات ورزشی ویژه بانوان در اندیمشک ساماندهی امور بانوان ورزشکار در این شهرستان در دست اقدام است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اندیمشک هم گفت:ورزشکار اندیمشکی در میادین ملی و بین المللی به خوبی افتخار آفرینی کرده اند.
کیومرث آریان متین افزود:200 مدال مختلف جهانی ، آسیایی و ملی دستاورد ورزشکاران توانمند اندیمشک در سال 96 بوده است که امسال نیز این موفقیت ها ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به تلاش انجام شده برای حمایت از ورزشکاران و رشته های ورزشی با استعداد در اندیمشک افزود:خانه کشتی پنج هزار نفری اندیمشک در حال احداث است که می تواند میزبان مسابقات کشتی باشد.
آریان متین گفت:ورزشکاران شهرستان در رشته های کشتی،جودو ، تکواندو ، دوچرخه سواری ، فوتسال و دیگر رشته ها در سطح ملی و جهانی مقام های مختلفی کسب کرده اند.
وی بیان کرد:28 هیات ورزشی در شهرستان اندیمشک فعال هستند و طرح های نیمه تمام ورزشی در راستای کمک به ورزشکاران شهرستان در دست پیگیری است.
وی تاکید کرد:حمایت قاطع از ورزش بانوان شهرستان از اولویت های مهمی است که برای آن برنامه ریزی شده است.
فاطمه پاپی بانوی فوتسالیست اندیمشکی هم بر لزوم حمایت هر چه بیشتر از ورزشکاران تاکید کرد و گفت:بانوان ورزشکار برای کسب موفقیت و تداوم فعالیت های خود نیازمند حمایت هستند.
وی گفت:زنان و دختران ورزشکار ما علیرغم مشکلات زیادی که دارند اما همواره در میدان های ورزشی استعداد خود را نشان داده اند.
در این دیدار با لوح سپاس و هدایایی از فاطمه پاپی تجلیل شد.
فاطمه پاپی ورزشکار اندیمشکی عضو تیم ملی فوتسال در مسابقات آسیایی در کنار دیگر بانوان ملی پوش درخشید.
تیم فوتسال بانوان ایران در این مسابقات به مقام قهرمانی آسیا دست یافت.
7281/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.