به گزارش ایرنا، نادر مالکی روز شنبه در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در گفت‌ و گو با خبرنگاران افزود: این رقم با اعتبارات ملی و سفرهایی که برای استان در نظر گرفته می‌شود افزایش خواهد یافت.
وی با اشاره به مطلوب بودن وضعیت بودجه استان در سال‌جاری نسبت به سال‌های گذشته و ضرورت فعال شدن مدیران برای جذب اعتبارات بیشتر، تصریح کرد: از آنجایی که سهم اعتبارات ملی از اعتبارات قانون بودجه بیشتر است باید برای جذب اعتبارات ملی متمرکز شد.
رییس سازمان برنامه و بودجه سمنان به اولویت‌ شاخص‌ها برای تخصیص بودجه استان اشاره و اضافه کرد: این شاخص‌ها در یک پروسه 2 الی سه سال طراحی و سپس بازنگری شده که ابتدا 700 شاخص بوده و با جمع‌بندی همه بخش‌ها به 39 شاخص برای جذب اعتبارات استانی رسیده که بر اساس جانب اعتدال و بهبود وضعیت شهرستان‌ها تعیین شده است.
وی تصریح کرد: درباره اعتبارات متوازن شاخص‌های ملی برای استان ابلاغ شده و طبق آن برنامه‌ریزی و برای حل مشکلات تصمیم ‌گیری خواهد شد.
مالکی خاطرنشان کرد: با هم افزایی مدیران و تلاش استاندار سمنان به سمت تحقق خواسته‌های دولت و کاهش طرح های نیمه‌تمام حرکت خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا، میران بودجه جاری و عمرانی استان 450 میلیارد ریال تعیین شد.
استان سمنان بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.
6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.