به گزارش ایرنا، سیدشهاب الدین چاوشی روز پنجشنبه در آیین افتتاح همزمان 2 هزار و 653 مسکن خیرساز 11 استان کشور در سالن همایش های فرمانداری گرمسار افزود : البته در کشور آمریکا تعداد قابل توجه ای از مسوولان و سیاستگذاران با راهبردهای ترامپ مخالف هستند و خروج این کشور از برجام آمریکا را در جهان منحوس تر می کند.
وی اظهارداشت : شر ترامپ از برجام کم شد و باید سایر کشورها با حُسن نیت در ادامه این توافقنامه بین المللی همکاری با ایران کنند.
وی خاطرنشان کرد : خیّران همواره با حُسن نیت در کنار دولت برای آبادانی و شکوفایی کشور تلاش می کنند و ساخت چندین هزار مسکن خیرساز نمونه ای از این اقدامات است.
چاوشی ادامه داد : اجر خیّران مسکن ساز با خداوند است و افرادی که برای محرومیت زدایی در کشور تلاش می کنند باید در استان تشویق شوند.
استاندار سمنان بیان داشت : دولت در کنار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای اجرای طرح های مختلف عمرانی خواهد بود و با این راهبرد می توان برای محرومیت زدایی در کشور پیشگام شد.
چاوشی تصریح کرد : اساس کار نظام جمهوری اسلامی رفع گرفتاری های مردم است و دولت در کنار مردم برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب و کار در کشور تلاش می کند.
استاندار سمنان اظهارکرد : خیّران و بخش خصوصی برای رفع گرفتاری های مردم به مدد دولت بیایند و برای محرومیت زدایی در کشور نقش آفرینی کنند.
به گزارش ایرنا، در این آیین 59 واحد مسکونی مجتمع خیّرساز توحید گرمسار با صرف 50 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، از 19 شهر استان سمنان 15 شهر دارای جمعیت کمتر از 25 هزار نفر است که در حوزه وظیفه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان است.
استان سمنان 308 روستای بالای 20 خانوار دارد که 39 روستا از این تعداد در برنامه ششم توسعه در سال های آینده در برنامه توسعه کشوری در دستور کار قرار دارد.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.