به گزارش ایرنا در آئین افتتاحیه ستاد حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در خوزستان قائم مقام این حزب در سخنانی هدف از گشایش این حزب در استان را کمک به برگزاری پرشور انتخابات 29 اردیبهشت بیان کرد و افزود: در طول 38سال انقلاب اسلامی ، هرگاه مردم مشتاقانه و آگاهانه پای صندوق های اخذ رای حاضر شدند انتخاباتی پرشور و رقابتی رقم می خورد و هرگاه تشتت و اختلاف سلایق بروز و ظهور می کرد جریان اصلاحات با ناکامی های زیادی رو به رو می شد.
غلامرضا انصاری با بیان اینکه این حزب در انتخابات آینده از دکتر روحانی حمایت کرده و هر آنچه در توان دارد با مشارکت حداکثری مردم به شور و نشاط انتخابات کمک خواهد کرد اظهار داشت: قهر از انتخابات هیچ مشکلی را حل نمی کند بلکه به جریان رقیب کمک می کند که به پیروزی برسد.
وی ابراز امیدواری کرد؛ در انتخابات پیش رو شاهد و ناظر حضور پرشور و حماسی مردم و ادامه راه جریان اعتدال و عقلانیت و تقویت مردم سالاری دینی و تکرار حماسه خرداد 76 و خرداد 92باشیم.
قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در خوزستان ، بزرگترین رقیب روحانی را یاس و نومیدی و شرکت نکردن در انتخابات بیان کرد و افزود: هرکس که به آینده درخشان ایران می اندیشد باید پای صندوق های رای بیاید و در این همایش ملی حضور پیدا کند تا حماسه ای از جنس دوم خرداد رقم بخورد.
انصاری با بیان اینکه ستاد حزب اتحاد ملت ایران اسلامی به صورت مکمل در کنار ستاد انتخاباتی حسن روحانی خواهد بود افزود: این حزب بدون سهم خواهی ، به طور کامل از جریان اعتدال و اصلاح طلبی حمایت و برای پیروزی در انتخابات آینده و افزایش مشارکت عمومی ، همه توان خود را به کار خواهد گرفت.
وی کارنامه اقتصادی و سیاسی دولت تدبیر و امید را درخشان و قابل دفاع دانست و افزود: با همه مشکلات پیش رو از جمله کاهش قیمت نفت و فشارهای سیاسی ناشی از تحریم، دولت روحانی کشور را با تورم 44درصدی تحویل گرفت و هم اکنون به تورم تک رقمی رسیده است و این موفقیت کمی نیست.
انصاری با انتقاد از طرح برخی شعارهای پوپولیستی بخصوص در خصوص یارانه ها و اشتغال در کشور از سوی رقبای روحانی بیان کرد: جریان رقیب بهتر است به جای طرح مساله یارانه ها بگوید برای توسعه فضای کسب و کار چه برنامه هایی دارد و عنوان کند برای حل مشکل اشتغال چه طرحی عملیاتی دارد نه اینکه فقط مشکلات را مطرح و بیان کند.
وی گفت: نباید اجازه داد برخی با ایراد تهمت و دروغ بخواهند همچون گذشته به اهداف سیاسی خود برسند.
انصاری با انتقاد از برخی کسانی که نقاط ضعف و قوت برجام را مطرح می کنند اظهار کرد: این افراد و جریان ها باید برنامه بدهند و بگویند برای استفاده بهتر از ظرفیت های برجام(برنامه جامع اقدام مشترک) چه کارهایی می توان انجام داد.
حمید کهرام رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان خوزستان نیز در سخنانی با استقبال از گشایش دفتر حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در خوزستان ، همگان را به حضور پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت فرا خواند و افزود:حضور حداکثری مردم در انتخابات می تواند به شتاب بخشی توسعه کشور کمک کند.
وی از کارکرد اقتصادی و سیاسی دولت تدبیر و امید دفاع کرد و افزود: تفکر ایجاد اشتغال توسط دولت ها مربوط به قرن بیستم است ولی هم اکنون توسعه اشتغال با استفاده از سرمایه های بخش خصوصی داخلی و خارجی امکان پذیر است که دولت تدبیر و امید این بستر را فراهم کرده است.
6065/6125 خبرنگار:محمدرضا بنوره ** انتشار:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.