به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد شاهچراغی عصر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود، افزود: مردم ایران بسیار نجیب هستند و از رهبر معظم انقلاب حمایت می کنند اما زمانی از اوضاع راضی می شوند که از مسوولان خدمت ببینند.
وی ادامه داد: مردم بابت مشکلات موجود حق اعتراض دارند ، برخی مسوولان اعلام می کنند مشکل چندانی در جامعه وجود ندارد ، اما مردم به ما مراجعه کرده و مشکلات خود را می گویند .
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم رعایت ولایتمداری، تصریح کرد: تنها خطی که به خدا می رسد خط امام خامنه ای است. همه باید وارد این خط شویم. رهبری در خشت خام چیزی را می بینند که ما در آینه نمی بینیم.
شاهچراغی همچنین با تاکید بر اینکه وحدت موجود در استان باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: اختلاف هرجا باشد ضرر دنیا و آخرت را در پی دارد. امام راحل (ره) از هیچ چیز جز اختلاف نمی ترسید. بویژه گاهی که بین مسوولان رده بالای کشور اختلاف بروز می کرد، امام احساس خطر می نمود.
وی یادآور شد: مردم مشکلاتی دارند که می خواهند حل شود و این حقشان است. من می دانم مردم شاهرود مشکلاتی دارند، جمعیت بیشتری دارند و مشکلاتشان هم بیشتر است ، این موضوع با وحدت کلمه حل می شود.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان درخصوص جبران خسارت های وارد شده به باغداران شهمیرزاد و بسطام در سرمازدگی فروردین ماه ، ابراز داشت: مسوولان وعده می دهند ولی کم عمل می کنند. مومن وقتی قولی می دهد باید به آن عمل کند.
در این نشست نماینده مردم شاهرود و میامی هم در سخنانی مشکلات شرق استان سمنان را برشمرد و بر حل آن ها تاکید نمود.
شهرستان شاهرود با 240 هزار نفر جمعیت و 53هزار کیلومتر مربع وسعت در شرق استان سمنان قرار دارد.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.