به گزارش ایرنا، سعید ناجی روز سه‌شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان در سالن مدیریت بحران ، افزود : ما با نقد مخالف نیستم اما نقد باید سازنده و با ادبیات درست و به پیشرفت و توسعه کشور منجر شود و اگر در رقابت‌های سیاسی چارچوب‌ها زیرپاگذاشته شود امر قابل قبولی نیست.
وی هم افزایی همه رسانه‌ها برای تنویر افکار عمومی در حوزه خدمات‌رسانی و ایجاد امید و نشاط در جامعه امری ضروری دانست و اظهارداشت : برای عینیت بخشیدن به این امر باید همه رسانه‌ها پای کار بیایند.
وی تاکید کرد : باید با رفع نقص در حوزه اطلاع رسانی ها و خبررسانی‌ها فاصله با بدنه جامعه را کم کرد.
وی با بیان این که ماهیت شکل‌گیری شورای اطلاع‌رسانی، انعکاس درست و مناسب اخبار و اقدامات و خدمات به شکل درست و کیفی به جامعه است، گفت : براینده ها نشان می دهد هنوز در بحث انتقال اخبار و گزارش فعالیت‌ها و اقدامات ارتباط مطلوب با مردم برقرار نشده است.
ناجی بیان کرد : کیفیت پایین و تنزل سطح اخبار برای مردم آزار دهنده است و باید در جهت رفع این ضعف اقدام کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان تصریح کرد : ما در تشخیص سطح خبر و گزارش مورد پسند مردم به نوعی دچار اشتباه هستیم و این ضعف در حوزه اطلاع رسانی و خبررسانی بسیار مشهود است.
وی ادامه داد : اشراف و تخصص و آگاه بودن به حوزه‌های خبری و اطلاع رسانی از موارد دخیل در انعکاس درست و گسترده اخبار است که باید مورد توجه فعالان این عرصه قرار گیرد.
وی اضافه کرد : برخی رویدادهای خاص مانند انتخابات و سفر مقامات عالی رتبه و پرداختن به موضوعات خاص انسجام خبری بیشتری را می‌طلبد که باید فعالان این حوزه با حساسیت بیشتری بدان بپردازند.
وی اطلاع‌رسانی درست را حق همه مردم دانست و افزود : در کنار مردم دولت این حق را دارد که خدمات خود را به بدنه جامعه منتقل کند و این فضا باید مهیا و منحصر به فضا و شبکه‌های خاص نباشد.
ناجی یادآور شد : اخباری که مردم پیگیر آن هستند باید با حساسیت و توجه بیشتری منعکس شود تا به اقناع مردم بینجامد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به تصمیم دولت در ارتباط با شبکه‌های اجتماعی بیان داشت : تصمیم دولت در استفاده از شبکه‌های داخلی بر حسب مصلحت و تشخیص بوده است.
6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.