به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مدیرعامل و رئیس کمیته عالی نظام پیشنهادهای شرکت توزیع برق استان دراین جشنواره باتبیین اهمیت پیشنهاددهی در سازمان گفت: خوشبختانه فرهنگ ارائه پیشنهاد در بین همکاران نهادینه شده و این مهم بیانگر پویائی سیستم است.
مهندس سید محمد موسوی زاده با عنوان این که در طی سال قبل 937 پیشنهاد به صورت انفرادی، گروهی و خارج از سازمان در سیستم ثبت شده افزود: از مجموع پیشنهادهای واصله، 705 ایده در کمیته های تخصصی نظام پیشنهادها مطرح و بررسی شده است.
وی بااشاره به این که رشد سرانه پیشنهادها در سال 96 به نسبت سال 95 به میزان 27 درصد است یادآور شد: از مجموع پیشنهادهای پذیرش شده، 165 مورد مصوب گردیده است.
رئیس کمیته عالی نظام پیشنهادهای این شرکت بابیان این که در زمینه شاخص های سال 96، به اهداف مورد نظر دست یافته ایم اظهارداشت: برگزاری 13 جلسه این کمیته، سرانه 09/1 پیشنهاد به ازای هر نفر ، پرداخت به موقع پاداش ها، بررسی و پاسخگوئی 100 درصدی پیشنهادها، اجرای شایسته پیشنهادهای مصوب و مشارکت 1/27 درصدی کارکنان، به عنوان دستاوردهای این بخش است.
گفتنی است: دراین مراسم از همکارانی که پیشنهادهای آنان پذیرفته و مصوب شده و حائز پاداش شده اند بااهدای لوح و هدیه های مرتبط تجلیل به عمل آمده و از مجتبی حسن آبادی به عنوان پیشنهاددهنده برتر برای بیشترین پیشنهادمصوب، فرزاد کرکه آبادی در زمینه پیشنهاددهنده برتر برای بیشترین تعداد پیشنهاد، ذبیح اله احمدی مدیرحامی در ارتباط با نرخ رشد تعداد پیشنهادهای همکاران مدیریت توزیع برق شهرستان آرادان در سال 96 به نسبت سال 95 و همچنین از ابوالفضل همتی مدیر دفتر روابط عمومی این شرکت به عنوان واحد برتر در ارائه بیشترین تعداد پیشنهاد به نسبت پرسنل، با اعطای تندیس و هدایائی تقدیر صورت گرفت.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 897800
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.