سیدمحمد موسوی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان این که این شرکت به بیش از 368 هزار مشترک برق خدمات ارایه می کند، افزود :میزان انرژی برق مصرفی در بخش تولیدی استان حدود 22 درصد بیشتر از میزان مصرف این بخش در کشور است.
وی خاطرنشان کرد : یکی از شاخص های عملکردی ممتاز استان در 11 ماه امسال 96، سطح پایین میزان تلفات انرژی الکتریکی است که اکنون حدود 7.5 درصد است.
وی با اشاره به اینکه نصب نیروگاه خورشیدی در استان و در بخش توزیع به مقدار یکهزار و 354 کیلووات است، تصریح کرد : به منظور هوشمندسازی شبکه‌ها، برداشت و ثبت کامل اطلاعات شبکه توزیع برق استان در خطوط فشار متوسط و پست های توزیع، در سامانه اطلاعات جغرافیایی(GIS) عملیاتی شده است.
وی با اشاره به اینکه پرداخت غیرحضوری قبوض برق مصرفی در استان 97.5 درصد است، اضافه کرد : طرح های کاهش نقطه های اوج مصرف سال 96 در بخش های بهره برداری، مدیریت مصرف و خدمات مشترکان بیش از برنامه مصوب در استان عملیاتی شده و میزان تخفیف و مبلغ پاداش به مشترکان در طرح کاهش در زمان اوج بار به میزان 18 میلیارد و 402 میلیون ریال بوده که در قبوض برق مصرفی 249 مشترک اعمال شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان خاطرنشان کرد: احداث تاسیسات توزیع با هدف تامین برق متقاضیان ، توسعه شبکه ها برای ایجاد زیرساخت های جدید، اجرای طرح‌های اصلاح و بهینه سازی و کاهش تلفات انرژی الکتریکی و همچنین بهسازی شبکه روشنایی معابر ، به عنوان مهم ترین برنامه های این شرکت برای سال 97 در دستور کار قرار دارد.
استان سمنان بیش از 368 هزار مشترک برق دارد که 77 درصد مشترکان خانگی هستند، بیش از 40 درصد برق استان در بخش صنعت و بیش از 20 درصد در بخش کشاورزی صرف تولید می شود.
استان سمنان بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.
6103/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.