محمد علی شیری جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : پس از اعلام گم شدن سه دانشجو به همراه استاد خود در این منطقه، گروهی از نیروهای واکنش سریع جمعیت هلال احمر شاهرود به محل فرستاده شدند.
وی اضافه کرد: به دلیل اینکه اطلاع دقیقی از مکان این افراد وجود ندارد، عملیات جستجو به سختی انجام می شود.
شیری با بیان این که هنوز از سرنوشت این افراد هیچ اطلاعی در دست نیست ، افزود: همه مطالبی که در باره آن ها منتشر می شود گمانه زنی است و درستی آن ها تایید نمی شود.
وی با بیان این که ، نیروهای هلال احمر همچنان در حال جست وجوی آن ها هستند ، افزود: پیگیری ها تا روشن شدن وضعیت گم شدگان ادامه می یابد.
ریگزار روستای چاه جام طرود در40 کیلومتری شمال این روستا و 70 کیلومتری جنوب شهرستان شاهرود قرار دارد.
این ریگزار که حدود 40 کیلومتر مربع مساحت دارد ، محلی برای برگزاری مسابقات آفرود و نیز کویرنوردی است و به همین خاطر در بیشتر ایام سال پذیرای گروه های مختلفی از سراسر کشور است .
ریگزار چاه جام دارای آب و هوای گرم و خشک بوده و ارتفاع آن از سطح دریا یک هزارو 120 متر است ، پوشش گیاهی آن متشکل از درختچه های گز و تاق است .
انواع مار و عقرب، شاهین، هوبره، کبک، چکاوک بیابانی و کاکلی، مگس گیر، زنبور خور، سارگپه بیابانی، عقاب طلایی، کرکس، گرگ، شغال، روباه شنی، گربه شنی، سمور سنگی، جرد، پا مسواکی، موش صحرایی، انواع آگاما و جکو حیواناتی هستند که دراین منطقه زیست می کنند.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان **** انتشاردهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.