به گزارش ایرنا محمدعلی نبی پور عصر چهارشنبه در مجمع عمومی هلال احمر گناباد افزود: برای آنکه درزمان وقوع بحرانها و حوادث پیش بینی نشده در وهله نخست بحران زده نشویم، باید آمادگی های عمومی و کاربردی را افزایش دهیم.
وی از دستگاههای اجرایی ذیربط خواست آموزشهای عمومی را برای اقشار مختلف در اولویت برنامه های خود قرار دهند و در رده های سنی گوناگون از جمله سنین پایه به این مساله بیشتر توجه کنند.
وی اظهار کرد: فعالیتهای هلال احمر در زمان وقوع بحرانها و حوادث پیش بینی نشده بیشتر به چشم می آید ولی آمادگی پیش از بحران باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد که این امر با آموزشهای عمومی میسر است.
رئیس جمعیت هلال احمر گناباد هم از جمله اقدامات این جمعیت از ابتدای امسال تاکنون را جمع آوری 39 میلیون ریال کمکهای مردمی برای مسلمانان میانمار و 210 میلیون ریال کمکهای نقدی و یک میلیون و 180 میلیون ریال کمکهای غیر نقدی برای زلزله زدگان کرمانشاه، برگزاری 102 دوره امدادی و همگانی و 32 دوره مهارت داوطلبی ذکر کرد.
نرگس افرادی گفت: اجرای طرح خادم (خانواده آماده در برابر مخاطرات) برای یک هزار نفر از اقشار مختلف، اعزام کاروان سلامت در 90 درصد روستاهای شهرستان، برگزاری 10 مانور امداد جاده ای و برگزاری طرح دادرس در 22 مدرسه از دیگر اقدامات هلال احمر در این شهرستان بوده است.
از مجموع 2 هزار عضو جمعیت هلال احمر گناباد 400 نفر به صورت ثابت فعالیت دارند.
خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
2095/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.