به گزارش ایرنا، حسن محمودی اصل زاده سه شنبه شب در آیین تودیع و معارفه مدیر جمعیت هلال احمر سلماس افزود: این میزان کمک مردمی نشان دهنده توان بالا و نقش مثبت جمعیت هلال احمر استان در رساندن کمک های مردمی به زلزله زدگان بوده که این سرعت عمل موجب حل بسیاری از مشکلات زلزله زدگان در روزهای نخست شد.
وی اضافه کرد: این اقلام در قالب 250 دستگاه تریلر و کامیون به مناطق زلزله زده ارسال شد.
وی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی را جمعیتی پیشرو در امر امدادو نجات معرفی کرد و ادامه داد: این استان در حوادث طبیعی و غیر طبیعی آمار بالایی دارد اما در عین حال سرعت عمل خوب و مناسب نیروهای امدادی و آمار بالای حضور در صحنه این نیروها آن را دربین 6 استان اول قرار می دهد.
سرپرست فرمانداری سلماس نیز در این مراسم با اشاره به خوشنامی جمعیت هلال احمر در اذهان عمومی گفت: اعتماد مردم و مشارکت عمومی سرمایه اجتماعی این جمعیت بوده که در سایه تلاش های شبانه روزی و از خودگذشتگی پرسنل، امدادگران، جوانان و داوطلبان این جمعیت حاصل شده است.
جواد جبارزاده ابراز امیدواری کرد که با روی کار آمدن رئیس جدید هلال احمر سلماس، توان پاسخگویی امدادی سلماس به حوادث و بحران های احتمالی افزایش یابد و شاهد رشد و ترقی امدادگران سلماس در سطح استان و کشور باشیم.
به گزارش ایرنا، در این مراسم مهدی رضایی به عنوان رئیس جدید جمعیت هلال احمر شهرستان سلماس معرفی و از زحمات حسین دهقانی قدردانی شد.
7156/2093
خبر: جمال فرخیان ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.