به گزارش ایرنا، حضور گسترده و شکوهمند مردمی پایبند به اصل و مبانی انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن، رقم زننده وحدتی یگانه است که از دیدگاه مسوولان استان سمنان ضامن امنیت ملی و اقتدار جهانی است که تثبیت‌کننده پایه های استوار انقلاب در دل های مردم و جایگاه امنیت ملی و اقتدار در صحنه جهانی است.
حجت الاسلام محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در گفت و گو با ایرنا، به برخی از خاطره های انقلابی خود اشاره کرد و گفت: همین مسیر راهپیمایی که امروز مردم سمنان حضور مقتدرانه در آن دارند، در زمان انقلاب نیز میزبان قدم های استوار مردم بود.
وی خاطرنشان کرد: انقلابی با این میزان حمایت مردمی و پشتوانه ملی در جهان نظیر ندارد و باعث ناامیدی دشمنان خواهد بود.
امام جمعه موقت سمنان خبرنگاران را به انعکاس همه جانبه شکوه حضور مردم استان سمنان در راهپیمایی 22 بهمن تشویق کرد و گفت: نباید گذاشت آرمان های انقلاب در هیچ عرصه ای بر زمین بماند، همه باید با بهره گیری از جوانان انقلابی و هوشمند، مانند عرصه های هسته ای و موشکی، مشکلات کشور را برطرف کرد.
فرماندار سمنان نیز هنگام حضور در سیل حضور مردم این شهر به خبرنگار ایرنا گفت: مثل هر سال، امروز نیز شاهد حضور گسترده و باشکوه مردم سمنان در راهپیمایی وحدت بخش 22 بهمن هستیم.
سیدعباس دانایی اضافه کرد: در تمام نقاط کشور حضور ستودنی مردم قابل مشاهده است، در داخل کشور باید برای نعمت انقلاب و نعمت مردم انقلابی شکرگزار باشیم، در شرایط حساس ایران اسلامی در عرصه جهانی مردم نشان دادند پشتیبان نظام و رهبری شان هستند و به امید همراهی این مردم، انقلاب ایران اسلامی عمری جاودانه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکمی به یاوه گویی های دشمنان ایران به ویژه ترامپ رئیس جمهوری دیوانه آمریکاست که ادعای پوچی در یکسال گذشته مطرح کرده است، خاطرنشان کرد: مردم ایران در جشن 22 بهمن نشان داد که در پاسخ به دشمنان در پشت سر رهبر انقلاب همه با هم متحد ایستاده است.
وی یادآور شد: مردم ایران اجازه نمی دهند دشمنان ذره ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی که برگرفته از خون هزاران شهید است آسیبی برشد، باید از دستاورد این شهدا حمایت شود و این مردم نمی گذارند به این انقلاب خدشه ای وارد شود.
فرماندار سمنان بیان کرد: شکوه و عظمت ملت امروز را باید ستود و آفرین گفت و این روند روز به روز افزایش خواهد یافت و این حضور و مشارکت را در تمام عرصه ها باید تقویت کرد.
سیدمسعود سیادتی، رئیس شورای اسلامی شهر و از چهره های مبارز انقلابی سمنان نیز به ایرنا گفت: 22 بهمن میعادگاهی مردمی است، این روز روز پیروزی یک حرکت و مجاهدت مردمی است که برای آن سالها مبارزه کردند و ریشه در عمق جان ملت ایران دارد.
وی اضافه کرد: 22 بهمن یک روز تاریخی است که به دست خود مردم بنیان نهاده شده و عزتی است که مردم آن را ایجاد کرده اند و این عزت را تا پای جان نگهبانی می کنند.
این چهره مبارز انقلابی سمنان با اشاره به نقش حضور و مشارکت مردم در صحنه های مهم کشور، یادآور شد: نظام اسلامی به طور قطع متکی به حضور مردم است و حکومت ها همیشه به حضور و مشارت مردم در تمام عرصه ها وابسته هستند.
سیادتی افزود: مردم حامیان اصلی نظام اسلامی هستند و نظام وظیفه دارد تک تک مردم را حفظ کند تا از پشتوانه مردمی این نظام مقدس مراقبت شود.
وی با بیان اینکه مسوولان به عنوان منتخب مردم وظیفه دارند در تمام عرصه ها خادم مردم باشند، گفت: مسوولان اگر حمایت مردمی خود را از دست بدهند، توان خود برای اداره مملکت و ایجاد رفاه را از دست می دهند، هرگونه خدمت به مردم بدون حمایت مردمی میسر نمی شود.
این چهره انقلابی شهر سمنان، با اشاره به اینکه حمایت مردمی مجانی نیست و به طور قطع مسوولان باید پای مردم بایستند، تاکید کرد: مردم در تمام صحنه ها حضور و مشارکت دارند، مردم باید مراقب انحرافات از انقلاب باشند و جلوی آن را بگیرند، در حقیقت، حفظ نظام، تشخیص منافع و مضرات به عهده مردم است.
سردار روح الامین قاسمی، فرمانده انتظامی استان سمنان نیز به ایرنا گفت: یوم الله 22 بهمن را باید با این حضور عظیم به ملت ایران تبریک گفت، امروز روز عشق به آرمان های امام و انقلاب و شهداست.
وی اضافه کرد: 22 بهمن عید بزرگ استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با حضور مجدد و گسترده مردم از هر رنگ و گرایش پاسداری می شود.
قاسمی با بیان اینکه 22 بهمن روزی است که مردم به دشمنان نظام اسلامی که در راس آنها آمریکا پاسخ محکمی می دهد، تاکید کرد: حضور باشکوه مردمی امنیت ملی را تثبیت می کند و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را افزایش می دهد.
فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه با همت و همراهی مردم این نظام به صاحب اصلی آن سپرده خواهد شد، گفت: امنیت در ایران اسلامی با وجود اتحاد مردمی، امنیتی در سطح بسیار عالی است و در دنیا جمهوری اسلامی بهترین وضعیت امنیت را دارد، با وجود حدود چهل سال تلاش آمریکا در منطقه برای به زمین زدن این نظام اسلامی، همچنان شاهد تقویت پشتوانه مردمی و امنیت در این کشور هستیم.
فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: به لطف خدا، رهبری خردمندان بنیانگذار انقلاب و ولایت فقیه در شرایط کنونی با همراهی مردم هیچ آسیبی به ایران اسلامی نخواهد رسید.
محمد همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان نیز در این راهپیمایی به ایرنا گفت: خروش بی نظیر مردم ایران بار دیگر نشانه پایبندی مردم به آرمان های نظام اسلامی است که در راهپیمایی 22 بهمن هر سال دوباره رقم می خورد.
وی با اشاره به وظیفه خطیر مسوولان در برابر این حمایت مردمی ،تاکید کرد: مسوولان به پاس این حضور مقتدرانه مردم باید خدمات مطلوب تر و شایسته به این مردم ارایه دهند تا مشکلات در تمام عرصه ها برطرف شود.
وی با اشاره به تلاش دشمنان در مساله هسته ای و موشکی، یادآور شد: مردم در صحنه‌های مختلف با هوشیاری برای پاسخ به هر دسیسه دشمن حضور می یابند، با نگاهی که مردم دارند همیشه پایبند ولایت بودند و توجه به فرمان رهبر سرلوحه تمام تصمیمات ملت ایران است.
معاون استانداری سمنان تاکید کرد: دشمنان بدانند هیچ نقشه ای را نمی توانند ورای اراده ملت ایران علیه نظام اسلامی به سرانجام برسانند.
معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج)‌ استان سمنان نیز گفت: 22بهمن ماه یوم الله است سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی ایران با اقتدار همه جانبه است.
سرهنگ علی خالقیان در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز ملت ایران با حضور پررنگ در راهپیمایی ثابت کردند مانند دهه اول انقلاب و روز پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه هستند.
وی ادامه داد : ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند انسجام و وحدت خود را حفظ کرده اند.
وی بیان کرد : ملت شریف ایران باردیگر وظیفه خود را در قبال انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به خوبی اجرا کردند .
وی خاطر نشان کرد : مسوولان در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اهتمام ویژه داشته باشند.
معاون سپاه قائم استان سمنان گفت : حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در پرتو اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از راهنمایی و رهنمود های مقام معظم رهبری و دولتمردان موجب می شود دشمن نتواند نسبت به مردم و انقلاب اسلامی آسیب وارد کند.
راهپیمایی 22 بهمن امسال در 60 نقطه استان سمنان با حضو گسترده مردم برگزار شد.
7342/6103 خبرنگاران: مصطفی دهقان و الناز ملکی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.