به گزارش ایرنا، راهپیمایی بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت 10 صبح امروز، یکشنبه در مسیرهای معین در 60 نقطه شهرستان های آرادان ، گرمسار ، سرخه ، سمنان ، مهدی شهر ، دامغان ، شاهرود و میامی آغاز شده است.
براساس گزارش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان های استان بشرح زیر است:
در شهر سمنان این راهپیمایی ساعت 10 از میدان سعدی به سمت میدان امام(ره) و با سخنرانی حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام.
در شاهرود از ساعت 10 دقیقه از میدان جمهوری اسلامی به سمت میدان آزادی و با سخنرانی آیت الله سیداحمد خراسانی عضو خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و در دامغان ساعت 10 و 30 دقیقه از میدان شهدا به سمت میدان امام(ره) و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینیان امام جمعه دامغان.
در گرمسار از ساعت 10 و 30 دقیقه از میدان انقلاب به سمت میدان امام(ره) با سخنرانی حجت الاسلام سید حمید روحانی و در مهدیشهر ساعت 10 از میدان شهدا به سمت میدان امام رضا(ع) با سخنرانی سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان.
در سرخه ساعت 10 از میدان ولیعصر(عج) تا حسینیه شهدا و با سخنرانی حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه این شهر و در میامی ساعت 10 و 30 دقیقه از میدان بسیج به سمت میدان امام رضا(ع) با سخنرانی سیدحسن حسینی نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و در آرادان ساعت 10 و 30 دقیقه از مسجد صاحب‌الزمان(عج) تا میدان امام(ره) مصلا و با سخنرانی سعید افشارنادری فرماندار این شهرستان.
راهپیمایی 22 بهمن در دیگر نقاط استان طبق ساعت تعیین شده و با سخنرانی روحانی محله برگزار می شود.
در سی و نهمین دهه فجر انقلاب اسلامی، 461 طرح با صرف سه هزار و 127 میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی 73 طرح با 10 هزار و 537 میلیارد ریال آغاز شده است.
6026/7339
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد *** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.