به گزارش ایرنا، سرهنگ سید مجتبی اشرفی جمعه در جمع خبرنگاران افزود: پس از مراجعه خانمی به پلیس فتا شهرستان شاهرود در خصوص انتشار تصاویر وی در صفحه ای در اینستاگرام ، رسیدگی در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به مراجعه فردی دیگر به پلیس فتا در خصوص انتشار تصاویر خصوصی وی و چند تن ازدوستانش در فضای مجازی، افزود: با رصد صفحه اینستاگرامی مورد نظر مشخص شد فردی ناشناس اقدام به انتشار تعدادی از عکس های خصوصی چند خانم کرده و اقدامات فنی و پلیسی در این خصوص توسط کارشناسان پلیس فتا آغاز شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ادامه داد: سر نخ های ماجرا پلیس را به چند فرد رساند که با بررسی های تخصصی از پنج مظنون پرونده در نهایت عامل اصلی این اقدام شناسایی و دستگیر شد.
اشرفی اضافه کرد: این مرد 35 ساله با هویت جعلی خانم وارد یک گروه تلگرامی بانوان شده و پس از جلب اعتماد اعضای این گروه خصوصی ، توانسته تعدادی از عکس های شخصی آنان را که در زمینه آرایشگری درحال فعالیت بودند ، منتشر کند.
پلیس فتا در سال 1389 پس از تهیه زیرساخت‌ها در مراکز استان‌ها راه‌اندازی شده و در سال 92 نیز در شهرستان ها فعالیت خود را آغاز کرد.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان *** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.