به گزارش ایرنا، در این میزگرد، سعید کامیابی رییس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد واحد سمنان، علیرضا ارغوان رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، حمیدرضا صالحیان رییس مرکز تحقیقات و ژئوتکنیک لرزی و بتن توانمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان حضور داشتند.
این استادان ترین عملکرد دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور و استان سمنان در چهار سال گذشته را مورد نقد و بررسی قرار دادند.
آنان در این نشست بر همدلی مردم و دستگاه های اجرایی برای رونق اقتصادی و توسعه تاکید کردند و کاهش آمار بیکاری و افزایش بیش از پیش رفاه اجتماعی را مهم ترین برنامه دولت تدبیر و امید برای چهار سال آینده اعلام کردند.
در 10 ماه سال جاری، نرخ بیکاری در استان سمنان 8.9 درصد و سه درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بود و با تحقق کامل ارایه تسهیلات 9 هزار میلیارد ریالی رونق تولید و اجرای طرح‌های اقتصادی در قالب تفاهم‌نامه های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به تعداد 87 طرح با سرمایه گذاری 71 هزار و 510 میلیارد ریال در همایش‌های سرمایه‌گذاری این استان، انتظار می رود اشتغال افزایش و نرخ بیکاری در سمنان کاهش قابل توجهی یابد.
گزارش تکمیلی این میزگرد در روزهای آینده در سایت خبرگزاری جمهوری و کانال تلگرامی ایرنا استان سمنان منتشرمی‌شود.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.