آیت الله سیدمحمد شاهچراغی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : دشمنان جمهوری اسلامی همواره درصدد تخریب و تفرقه بین مسوولان و مردم هستند اما بیان دستاوردهای و خدمات دولت می تواند سدی محکم در برابرتوطئه های آن ها باشد.
وی اظهارداشت : با وجود تحریم های ظالمانه استکبار جهانی ، مسیر رشد و شکوفایی در کشور و استان با درایت مسوولان نظام جمهوری اسلامی همواره شده است.
وی تاکید کرد : دستگاه های اجرایی رفع مشکلات معیشتی را در اولویت قرار دهند و با افزایش رونق و آبادانی، شاهد کاهش چشمگیر بزهکاری در ایران اسلامی خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد : دولت دوازدهم باید وعده های انتخاباتی را عملیاتی کند و رفع مشکلات معیشتی و بیکاری جوانان دانش آموخته مدنظر کابینه این دولت قرار گیرد.
امام جمعه سمنان با اشاره به کمبود آب در این استان ، اضافه کرد : کمبود آب مشکل اساسی در اجرایی نشدن طرح های توسعه ای در سمنان است که باید با اتخاذ تدابیری راهبردی برای رفع این چالش اقدام کرد.
آیت الله شاهچراغی ادامه داد : سمنان دارای ظرفیت های اقتصادی و صنعتی قابل توجه ای است و باید با معرفی این ظرفیت به بخش خصوصی، برای کاهش نرخ بیکاری در این استان تلاش کرد.
به گزارش ایرنا، در دولت تدبیر و امید در استان سمنان 87 طرح با سرمایه گذاری 65 هزار میلیارد ریال تفاهم نامه اجرای طرح های مختلف با بخش خصوصی منعقد شده است.
در استان سمنان بیش از هزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی فعالیت دارد که سهم 38 درصدی در اشتغال این استان دارد، سال 95 از استان بیش از 323 هزار تن کالا با ارزآوری 143 میلیون و 405 هزار و 816 دلار صادر شد که از نظر ارزش دلاری در مقایسه با سال 94 حدود 17 درصد افزایش داشت.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.