علیرضا قلی‌پور وز سه شنبه در گفت‌ و گو با ایرنا بدون ارایه مقدار اعتبارات تخصیصی سالانه به این هیات، افزود : بیش از 600 ورزشکار مستعد سازمان ‌یافته استان در رشته ورزشی کونگ‌فو فعالیت دارند و اقبال بانوان هم به این رشته ورزشی رو به افزایش است.
وی با اشاره به این که این رشته ورزشی برای ارتقا در مسابقات کشوری و برون مرزی نیازمند تامین امکانات و افزایش اعتبار است، اظهارداشت: نبود فضا و سالن اختصاصی کونگ‌فو از مهم‌ترین مطالباتی است که تحقق آن منجر به پویایی و ایجاد انگیزه بیشتر ورزشکاران این رشته ورزشی می شود
وی با بیان این که بیشتر سالن‌های ورزش سمنان خصوصی بوده و مربیان این رشته هم در سالن‌های اجاره‌ای فعالیت می‌کنند، ادامه داد: درآمدهای حاصل از تلاش مربیان ، صرف تأمین امکانات این رشته ورزشی شده و این امر علاقه مربیان را برای ارایه آموزش‌ها کم می‌کند.
رییس هیأت کونگ‌فو استان سمنان تصریح کرد : راهکار برون رفت از این معضلات فرارو، ورود اداره کل ورزش و جوانان برای تامین سالن اختصاصی برای این رشته ورزشی است.
قلی پور بدون ارایه مقدار اعتبارات تخصیصی سالانه به این هیات، اضافه کرد : اعتبار و امکانات کم، مانع از تبلیغات و جذب درست هنرجویان این رشته ورزشی در سمنان بوده و با چند برابر کردن اعتبار سالانه مشکلات فراروی کونگ‌فو رفع خواهد شد.
به گزارش ایرنا، از مجموع 30 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در استان سمنان بیش از 600 تن آنان در رشته ورزشی کونگ‌فو .فعالیت دارند.
6026
*خبرنگار: محدثه عباسی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.