مرتضی نبوی روز سه‌شنبه در گفت‌ و گو با ایرنا، راه‌اندازی سالن‌های تخصصی را از مهم‌ترین مطالبات ورزشکاران ووشوی استان اعلام کرد و اظهارداشت: خانه تخصصی ووشو در شهرهای این استان دایر نیست و ورزشکاران در سالن‌های مشترک به فعالیت می‌پردازند.
نبوی با بیان این که هیات ووشو از هیأت‌های برتر استان بوده و در سال جاری 26 ووشوکار موفق به کسب مدال بین‌المللی، شدند، ادامه داد: این رشته ورزشی به علت کارنامه قابل دفاع نیازمند حمایت بیشتر برای استمرار قهرمانی‌ها است.
وی حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان از این رشته ورزشی مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ارتقا و ادامه پیروزی‌های ووشو، نیازمند همکاری استانداری، فرمانداران و شورای شهراست.
نبوی با بیان این که شهرستان دامغان به لحاظ کیفیت در این رشته ورزشی از جایگاه برتری نسبت به سایر شهرها برخوردار است، اضافه کرد: از آنجایی که مسوولان این شهر در حساس بودن موقعیت این رشته ورزشی توجیه شده‌اند دامنه همکاری و حمایت خود را گسترش داده‌اند.
ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس با حضور بیش از 200 ورزشکار به میزبانی سمنان برگزار شد، تیم ووشوی شهرداری دامغان از استان سمنان، به علت کسب قهرمانی در لیگ دسته یک کشور، در سال 96 به عنوان نماینده ایران در مسابقات ارمنستان شرکت کرد.
به گزارش ایرنا، یک هزار ورزشکار سازمان‌یافته در رشته ووشو در استان سمنان فعالند که 40 درصد آنان را بانوان و 60 درصد را آقایان تشکیل می دهند؛ استان سمنان بیش از 30 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
6026
*خبرنگار: محدثه عباسی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.