به گزارش ایرنا ، غلامحسین مهدوی نژاد در نماز جمعه این هفته سمنان افزود : وحدت و همدلی مردم بسیار ارزشمند است و توجه به منویات رهبر انقلاب همواره در اولویت کاری مسوولان و مردم است.
وی اظهارداشت : پس از انقلاب اسلامی همواره دشمنان درصدد ایجاد تفرقه در کشور بودند که با درایت و تیزهوشی معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) ، امام خامنه ای و جبهه مقاومت این توطئه های خنثی شد.
حجت الاسلام مهدوی نژاد خاطرنشان کرد : وحدت و همدلی در بین مسلمانان جهان هم زبانزد است و با رهبری حکیمانه امام خامنه ای و نیروهای جان برکف جبهه مقاومت، در چند سال گذشته پوزه داعش ملعون و آل سعود به خاک مالیده شد‌ه است.
امام جمعه موقت سمنان تصریح کرد : دشمنان درک کرده اند که جبهه فکری و نظامی کشورمان بسیار قدرتمند است و هرجایی که منافع ایران و اسلام به خطر بیفتد، این کشور استکبار جهانی را به نابودی می کشاند.
وی اضافه کرد : ایجاد ترس و دلهره در دل دشمنان سفارش قرآن کریم است و ملت شریف ایران با یکپارچگی این مسیر را دنبال می کنند.
مهدوی نژاد اضافه کرد : استکبار جهانی در سال 1388 درصدد براندازی نظام بود که با درایت و همدلی ملت ایران توطئه دشمنان را خنثی کردند.
امام جمعه موقت سمنان تصریح کرد : رهبری در این حادثه ، با هوشیاری در مقابل فتنه گری ایستاد و مردم ایران نشان دادند که هرجایی نیاز باشد تا از اصل ولایت فقیه دفاع کنند، به خیابان ها می آیند.
7339/6026/
خبرنگار:محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.