علی پور شاهرودی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : یکی از دغدغه‌های کنونی ورزشکاران رشته اسکیت استان، نبود پیست با کیفیت برای فعالیت این ورزشکاران است.
وی اظهارداشت : راه‌اندازی یک پیست با کیفیت به ایجاد انگیزه و درخشش ورزشکاران این رشته در مسابقات مختلف و کشوری می شود که تحقق این خواسته جز با حمایت مسوولان و بخش خصوصی میسر نمی شود.
وی همچنین توسعه مدارس اسکیت استان را یکی از عوامل موثر در شناسایی و پرورش استعدادهای این رشته ورزشی دانست و خاطرنشان کرد : راه‌اندازی مدارس و باشگاه‌های اسکیت در استان بازوی قوی برای شناسایی و نخبه‌‌پروری این رشته ورزشی است.
پورشاهرودی به تلاش این هیات برای ارایه برنامه مطلوب و هدفمند برای کسب نتیجه در مسابقات مهم اشاره و اضافه کرد : از اهداف مهم این هیات ورزشی، افزایش تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته از 440 نفر کنونی به چهار رقمی شدن تعداد آنان در سال اول فعالیت هیات است.
وی افزایش توانمندی و به روز کردن آموزش مربیان و داوران و ایجاد رغبت و انگیزه برای شرکت در کلاس‌های مربیگری و داوری در درجات بالا و افزایش دانش مربیان و داوران از جمله اهداف معین این هیات برشمرد.
رئیس هیات اسکیت استان سمنان با تاکید بر ضرورت همدلی و همکاری مربیان و داوران ورزش اسکیت استان سمنان برای تحقق اهداف این رشته ورزشی، گفت: ارتقای این رشته ورزشی با حمایت فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان و همچنین حمایت بخش خصوصی و سازمان‌ها محقق می‌شود.
پورشاهرودی ایجاد کمیته اقتصادی و جذب منابع مالی برای حمایت از این رشته ورزشی توسط بخش خصوصی را ضروری دانست و گفت: رایزنی با صاحبان صنایع در جذب منابع مالی و سرمایه‌گذاری برای این رشته ورزشی از اهداف مهمی است که هیأت اسکیت استان سمنان به جد پیگیر آن است.
به گزارش ایرنا بیش از 30 هزار ورزشکار سازماندهی شده در استان سمنان فعالیت می‌کنند.
6026
*خبرنگار: محدثه عباسی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.