به گزارش ایرنا، محمدرضا سوقندی جمعه شب در آیین پایانی نخستین جشنواره استانی نمایش های آیینی - مذهبی بسیج به میزبانی فرهنگسرای مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود، افزود: اگر این جشنواره ها تا کنون کمتر برگزار شده به دلیل ضعف در آموزش و متون ادبیات نمایشی نبوده است .
وی با بیان اینکه در کشور بتازگی موضوع جشنواره زدگی مطرح می شود، اضافه کرد: جشنواره های هنری در کشورهای دیگر به صورت مردمی و توسط شهرداری ها برگزار می شود و همین امر سبب رشد هنر می شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تاکید کرد: جشنواره آغاز و انجام کاری نبوده و نقطه عطفی برای حرکت و ارزیابی است و پایان آن در واقع نوعی آغاز است.
سوقندی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج ترجمان اراده امت اسلامی بوده و این میراث بزرگ امام (ره) ، انقلاب اسلامی را به مقصدش که همان انقلاب جهانی امام عصر(عج) است، می رساند.
وی ادامه داد: بسیج دکترین و آموزه ای از ابتکارات امام راحل(ره)بود و ما امروز شاهد گسترش این تفکر در منطقه هستیم.
سوقندی اضافه کرد: سردار سلیمانی با همین تفکر در عراق و سوریه بازوی قوی نظامی ایجاد کرد و سبب این پیروزی بزرگ شد.
دراین جشنواره یکروزه که به میزبانی بسیج هنرمندان شاهرود در فرهنگسرای مهر این شهر برگزار شد چهار اثر نمایشی از شهرستان های شاهرود، میامی و سرخه اجرا شد . در پایان نیز گروه های برتر با اهدا لوح و جایزه نقدی تجلیل شدند.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشار دهنده: محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.