به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استاندار سمنان در این دیدار صمیمانه که صبح امروز با حضور جمعی از اعضای تشکیلات حزب مردم سالاری استان سمنان و مسئولان ارشد سیاسی استان در محل سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد گفت : احزاب تا به قدرت نرسند نمیتوانند پاسخگوی نیازهای مخاطبین خود باشند و کار در احزاب ممارست، پیگیری و حوصله می خواهد.
وی عنوان داشت : این خبر خوبی است که حزب مردمسالاری همه ساله ضمن برگزاری کنگره، در تمام استانها دفتر و کمیته های فعال دارد و انشاءالله در همه مراکز شهرستانها هم بتواند فعالیتهای خود را در قالب کمیته های مختلف نشر دهد.
دکتر خباز در این جلسه ، با موثر خواندن نقش احزاب در سازندگی کشور گفت : احزاب باید دولت را بسازند و در عمل پاسخگو باشند و مردمسالاری یکی از احزابی است که همراه با دولت خاصی نیامده که بخواهد با رفتن آن دولت ، تعطیل شود.
ایشان افزود: احزاب در جمهوری اسلامی و پس از انقلاب شکوهمند اسلامی و پدیده ارزشمند دوم خرداد، رنگ و بوی دیگری به خود گرفته اند و در این راستا ، می بایست نظرات مردم را اخذ نموده و به دولت منتخب منتقل، و مشکلات آنان را مرتفع نمایند .
استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نقش مشورتی احزاب در جامعه گفت : انسانها نمیتوانند به همه مسائل اشراف داشته باشند و من نیز از وجود مشاورانی بهره مندم به حضور آنان افتخار میکنم و از احزاب و تشکلهای سیاسی استان نیز می خواهم با معرفی افراد آگاه و خبره در امور مختلف استان مرا در کسب اطلاعات درست و تصمیم گیری آتی یاری نمایند .
گفتنی است در ابتدای این جلسه که با حضور قنبری ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار و متقی ، مدیر کل دفتر امور سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان همراه بود ، جمعی از اعضا به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای مشورتی خود در خصوص مسائل مبتلا به کشور و استان پرداختند که مورد توجه استاندار سمنان واقع شد .
از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه می توان به ایجاد فضای باز سیاسی بوجود آمده در دوران مسئولیت دکتر خباز استاندار سمنان ، ضرورت بهره مندی استاندار از مشاوران معرفی شده از سوی احزاب و تشکیلات سیاسی استان و همچنین استفاده از نیروهای توانمند اجرایی در مدیریت استان، فارغ از نگاه حزبی و جناحی اشاره کرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 795876
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.