به گزارش ایرنا، در این رقابتهای بین المللی بدمنتون بازان جمهوری اسلامی با کسب چهار مدال طلا، چهار نقره و هشت برنز رتبه های اول تا سوم بخش های انفرادی و دو نفره را به خود اختصاص دادند.
در قسمت انفرادی رقابتهای بدمنتون بین المللی دختران، ثمین عابد خجسته و هدیه شمس از ایران به ترتیب اول و دوم شدند و فاطمه مونس خواه و یگانه کرمانی از ایران به طور مشترک به رتبه سوم دست یافتند.
در قسمت دختران، تیم دونفره بدمنتون نداشتیم.
در قسمت دو نفره پسران ، تیم دو نفره مهدی انصاری و علی حسین خانی از ایران اول شد و امیر جباری و امیرحسین نورعلیان از ایران دوم شد.
در قسمت انفرادی پسران، امیر جباری و محمد چهارمحالی از ایران اول و دوم شدند و علی باستانی و علی حسین خانی از ایران به طور مشترک سوم شدند.
اولین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان اول تا سوم آذر ماه با شرکت 37 بازیکن داخلی و خارجی در تالار اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان برگزار شد.
فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت :در این دوره از مسابقات بدمنتون بازان جوان چهار تیم کشورهای سریلانکا، آذربایجان، پاکستان و افغانستان با 12 بازیکن حضور داشتند.
استان سمنان با 37 هزار و 400 ورزشکار سازمان یافته، دارنده 2 پایگاه از هشت پایگاه استعدادیابی بدمینتون کشور، در رده ملی و در رده های سنی مختلف، هفت بدمنیتون باز دختر و 2 بدمینتون باز پسر دارد، و در این مسابقات علاوه بر تیم‌های خارجی، یک تیم از استان سمنان در کنار تیم منتخب جمهوری اسلامی حضور داشت.
6026
*خبرنگار: سارا خدادادی **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.