به گزارش ایرنا ، سردار سیدمحمد تقی شاهچراغی شامگاه روز چهارشنبه در آیین وداع سه شهید گمنام در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان دامغان افزود: امروز انقلاب اسلامی به سرعت در حال حرکت بوده و آمریکا شکست سیاسی خود را پذیرفته است.
وی اظهارداشت : سخنان ترامپ نشان از ضعف سیاسی او دارد که فقط در برابر عظمت، قدرت و صلابت ایران، به حرف های پوچ و بی اساس روی آورده است.
وی خاطرنشان کرد : امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مقتدر در جهان مطرح است که این امر، موجب خشم دشمنان شده است.
سردار شاهچراغی به جایگاه شهدا در کشور اشاره کرد و گفت: شهدای ما نماد امنیت، انصاف، جوانمردی و علم غیرت ما هستند که با این از خودگذشتگی، حضور پررنگ حاکمیت اهل بیت را در همه جا به صدا درآوردند.
وی شهیدان را از جنس عاشورا دانست و افزود : هر کس به قدر ذره ای انصاف داشته باشد، عظمت کار شهید و عزت شهیدان را درک خواهد کرد.
وی به رمز جاودانگی شهدا اشاره و اضافه کرد : اگر کسی برای رضای خدا پا به میدان مقابله با نظام ظلم و تباهی بگذارد، بدون شک عزت، سرافرازی، ماندگاری و جاودانگی را برای خود به ارمغان می آورد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد : گویا بنا به حکمت خداوند، مفقود بودن هزاران شهید جاودیدالاثر به این دلیل است تا گاهی با پیدا شدن این شهدای عزیز، تلنگری به ذهن و دل ها زده شود تا بدانیم می شود زیر بار حرف زور نرفت و ایستادگی کرد.
آیین استقبال سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس دامغان امروز با حضور قشرهای مردم و خانواده های معظم شهدا و نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای بسیجی در این شهرستان برگزار شد و ایین تشیع این شهدا روز پنجشنبه برگزار و در بوستان دانشجوی این شهرستان به خاک سپرده می شوند.
پیش از این شهر دامغان میزبان 9 شهید گمنام بوده است که از این تعداد 4 شهید در دانشگاه ها و 5 شهید در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شدند.
9856/6026
*خبرنگار: میثم اسماعیلی** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.