به گزارش ایرنا، محمد رضا خباز روز سه شنبه در دیدار با مهدی نوید ادهم دبیر شورای عالی آموزش و پرورش در دفتر استانداری سمنان، افزود: این طرح با هدف حفظ ثمره‌ فعالیت و ثبت تاثیر خیران در استان سمنان اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: کمک 140 میلیارد ریالی خیرهای استان سمنان نشان از مشارکت دادن مردم در تمام امور است و باید به دنبال مشارکت بیشتر خیرها برای ساخت و نوسازی و بهبود مدارس استان سمنان بود.
وی با اشاره به سندتحول بنیادین آموزش وپرورش، افزود: قبل از این که یک فرد درجامعه مسوولیت وتخصص داشته باشد، باید یک شهروند خوب برای جامعه باشد و تربیت شهروند خوب از اهداف سند تحول بنیادین است.
استاندار سمنان با اشاره به این که سند تحول بنیادین آموزش ‌و پرورش منجر به امید فرهنگیان و رفع مشکلات آنان شده است، افزود: سند تحول بنیادین یک نسخه شفابخش برای آموزش و پرورش بود.
در مجموع 18 دوره جشنواره خیران مدرسه ساز استان سمنان از سال 78 خیرها بیش از 107 میلیارد تومان تعهد مشارکت داده بودند که 59 درصد آن به میزان بیش از 63 میلیارد تومان محقق شده است.
در استان سمنان 37.41 درصد مدارس با یکهزار و 671 کلاس تخریبی، 19.03 درصد مدارس با 874 کلاس درس مستحکم و 43.55 درصد مدارس با یکهزار و 939 کلاس نیازمند مقاوم‌سازی است، در سال تحصیلی 96-97 بیش از 120 هزار دانش‌آموز در یکهزار و 16 مدرسه استان سمنان تحصیل می کنند.
7344/6103 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.