مجید قدمی روز شنبه در حاشیه آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی فاطمه الزهرا(س) شیروان به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد دانش آموز در هزار و 770 مدرسه زیر نظر 23 هزار نیروی انسانی مشغول فراگیری علم آموزی شدند.
وی با بیان اینکه 4 یا 5 درصد دانش‌آموزان با نوعی از اختلالات یادگیری مواجه هستند گفت: دانش آموزان در 500 مرکز تشخیص اختلالات یادگیری ایجاد شده از سوی این سازمان شناسایی می شوند.
قدمی در پاسخ به کمبود معلم در مدارس استثنایی کشور افزود: کمبود معلم در مدارس استثنایی کشور تامین شده که این کار از طریق دانشگاه فرهنگیان و جذب نیروی آزاد در حال انجام است.
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در خصوص خدمات همکاران فرهنگی شاغل در مدارس استثنایی گفت: طبق سنوات گذشته این همکاران فرهنگی ضریب 1.2 می گیرند و با 25 سال خدمت بازنشسته می شوند از سویی از لحاظ حقوقی کمی بیشتراز همکاران فرهنگی عادی هستند.
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور امروز برای آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی فاطمه الزهرا شیروان به این شهرستان سفر کرده است.
7186/6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.