حیدر آسیابی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ترامپ نتوانست در سوریه، عراق، یمن و لبنان اهداف خود را عملیاتی کند و در سخنرانی خود در سازمان ملل به یاوه‌گویی متوسل شد.
وی تصریح کرد: با عزم ملی کشورهای اسلامی از جمله سوریه، عراق، یمن و لبنان، و رشادت‌های مدافعان حرم و جبهه مقاومت، آمریکا در منطقه به اهداف خود دست پیدا نکرد و حرف‌های سخیف ترامپ به دنبال توجیه افکار عمومی ملت آمریکا و خشنودی رژیم صهیونیستی است.
آسیابی بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی بر گرفته از نهضت حسینی است و زیر سایه ولایت رهبری با پشتوانه مردم پابرجاست.
وی با اشاره به رشادت های دلیرمردان در هشت سال دفاع مقدس در مقابله با دشمنان، افزود: امروزه ایران نه تنها توانایی دفاع از خاک خود را دارد بلکه راهبردهای دفاعی ایران اسلامی امروز به فراتر از مرزهای رسیده و این توان را به رخ جهانیان کشیده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که پشتیبان رهبر باشید تا به مملکت آسیبی نرسد، افزود: رهبری معظم انقلاب برخلاف همه سیاستمداران دنیا، با تدابیر و راهبردهای مشخص، تمام مشکلات فعلی جامعه را با پشتیبانی مردم بر طرف خواهد کرد.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا روز سه شنبه 28 شهریور 96 در سخنرانی گستاخانه خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد ایران اسلامی را تروریست خواند که مردم ایران در اعتراض به آن سخنان، روز جمعه 31 شهریور 96 بعد از نماز جمعه به نشانه اعتراض راهپیمایی کردند.
7344/6103 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.