غلامرضا کاتب روز شنبه در گفت وگو با ایرنا تاکید کرد: گستاخی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به ایران اسلامی نشان‌دهنده شکست راهبردهای استکبار جهانی در خاورمیانه و نشانه ضعف و سستی است.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: گستاخی های آمریکا با روی کارآمدن دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور بیش از پیش آشکار شد و شیطان بزرگ چهره واقعی و رویکرد ایران‌ستیزی خود را به جهانیان نشان داد.
کاتب افزود: ایران اسلامی با اقتدار و اتحاد در مسیر حقانیت و اقتدار برای افزایش روزافزون رونق اقتصادی گام برمی دارد و تحرکات هیچ کشور بیگانه ای نمی تواند به عزت و سربلندی ایران اسلامی خدچه وارد کند.
عضوهیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به گستاخی ترامپ در سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران را باور داشته و با اقتدار توطئه های دشمنان نظام را خنثی می کنند.
وی تصریح کرد: برای آنکه تحریم های ناجوانمردانه آمریکا علیه ایران اسلامی بی‌تاثیر باشد، منویات رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی هرچه زودتر در کشور عملیاتی کرد.
وی خاطرنشان کرد: دولتمردان ایران اسلامی با اطاعت از منویات رهبر انقلاب تمامی توطئه های دشمنان نظام را خنثی می کنند و باید با عقلانیت و اتحاد جواب یاوه‌گویی های آمریکا را داد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران اسلامی روزگذشته بعد از اقامه نماز جمعه، با راهپیمایی با شکوه، بار دیگر با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند و این وحدت برای خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی غرورآفرین است.
به گزارش ایرنا، روز گذشته نمازگزاران جمعه سراسر کشور در واکنش به سخنان رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران پس از پایان نماز جمعه، بیانیه اعتراضی 12 بندی قرائت و راهپیمایی اعتراضی برگزار کردند.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.